Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rar ensomhet man ikke har følt på før.

Gjest afbec...781

Anbefalte innlegg

Gjest afbec...781

For et halvt år tilbake slo jeg opp med min daværende kjæreste. Fantastisk dame, så skjønner ikke helt hva jeg tenkte på. I mellomtiden har jeg vært med andre damer osv, men jeg føler meg fortsatt helt tom, og en ensomhet jeg ikke har følt på før. Før jeg møtte exen det er prat om elsket jeg å være alene. Nå, så merker jeg bare at jeg savner henne mer og mer. i det siste har jeg  også mista det helt når det kommer til dating og lignende og orker ikke å prøve / finne tonen med nye damer.. Føler meg bare helt «lost»

Vet ærlig ikle hvorfor jeg lager denne tråden, men har noen tips og råd? 

Anonymous poster hash: afbec...781

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest afbec...781
Uderzo skrev (2 minutter siden):

Det må ha vært en grunn til at du slo opp med henne, vær forsiktig med å rosemale forholdet i ettertid.

Sant nok, til tross at savnet nå er helt sinssykt, trodde ikke det skulle treffe meg etter så lang tid. 

FrihetensRegn skrev (2 minutter siden):

Tips og råd til hva, finne en hobby? Ta å nyt det å være alene, du slipper alt maset og slipper å være med på alt mulig rart og unødvendige fjaset som kvinner ofte skal ha deg med på. Det kan være fint å sitte hjemme og ha det helt stille rundt seg.

Har masse hobbyer, kompis. Problemet er at jeg elsket den stillheten når jeg var alene hjemme før jeg ble kjent med henne. Men nå føler jeg bare ting er tomt. Aner ikke hvorfor det har blitt sånn. Jeg elsket å være alene før i tiden.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Guest afbec...781 said:

Men nå føler jeg bare ting er tomt.

Det kan være fordi du ikke har barn. Og evolusjonen prøver å presse deg til dit det er mest sannsynlig at du kan få barn.

Det er grunnen til at vi alle er her.

Det betyr ikke nødvendigvis at denne kvinnen er rett for deg selvfølgelig. Evolusjonen gir bare litt blanke i livskvaliteten din. (Snakker av erfaring.) Men den gjør en stort sett god jobb da, sånn at vi kan snakke her på denne tråden etter 4 milliarder år.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Du var emosjonelt investert i forholdet, bevist eller ubevist, så gikk alt i vasken. En "sorgreaksjon" er da å forvente. Men som @Uderzo påpeker, og som du også bekrefter, du slo opp av en god grunn.

Så nå kan du gå litt rundt deg selv å være litt bitter i noen uker. Ta tiden til hjelp. Vi er på vei inn i en årstid som hjelper på selvhelbredelsen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (5 timer siden):

Det kan være fordi du ikke har barn. Og evolusjonen prøver å presse deg til dit det er mest sannsynlig at du kan få barn.

Det er grunnen til at vi alle er her.

Ikke alle som har behov for barn, kompis, dette er ikke svaret på alt. Han hadde ikke barn før heller, da hadde han det bra.

Hvis alle skal ha masse barn hele tia blir det fort for mange mennesker på visse steder på jorda.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 7ac22...e7c

Hadde en kjæreste en gang som jeg hadde det veldig fint sammen men, men hun var emosjonelt ikke i orden og trengte å være sammen eller ha kontakt hele tiden. Det var for mye for meg og ikke sunt for noen av oss. Men etter at det ble slutt så hadde jeg likevel abstinenser fordi jeg hadde vært sammen med denne personen hele tiden over lang tid. Hun ble klin forbanna kokkos, fatal attraction, misery osv, men det er en annen sak. At det merkes når noe blir borte fra livet ditt er en normal reaksjon og det går over. Hvis du har lyst å legge det bak deg så er det bare å fortelle deg selv at den følelsen bare er en følelse og at du ikke trenger å la den styre deg.

Anonymous poster hash: 7ac22...e7c

Lenke til kommentar
2 hours ago, Sebby said:

Ikke alle som har behov for barn

Det var mer satt i sammenheng med kjemien som foregår i TS. Ikke spesifikt fordi han ikke har barn. Men heller pågrunn av at kjemi kan dirigere en del når veien mot barn ikke er valgt ennå.

Tar selvkritikk for dårlig formulering.

Lenke til kommentar
Gjest afbec...781 skrev (19 timer siden):

For et halvt år tilbake slo jeg opp med min daværende kjæreste. Fantastisk dame, så skjønner ikke helt hva jeg tenkte på. I mellomtiden har jeg vært med andre damer osv, men jeg føler meg fortsatt helt tom, og en ensomhet jeg ikke har følt på før. Før jeg møtte exen det er prat om elsket jeg å være alene. Nå, så merker jeg bare at jeg savner henne mer og mer. i det siste har jeg  også mista det helt når det kommer til dating og lignende og orker ikke å prøve / finne tonen med nye damer.. Føler meg bare helt «lost»

Vet ærlig ikle hvorfor jeg lager denne tråden, men har noen tips og råd? 

Hvorfor gjorde du det slutt med henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...