Spillredaksjonen Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar HBO sikter fortsatt på fire sesonger med The Last of Us Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Blir spennende å se hvordan de løser denne problemstillingen... 🤔 2 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Denne sesongen blir et produkt av sin tid. 2020 Amerika. Endret 17. februar av bubba477 1 1 Lenke til kommentar
dnlgrnr Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Petter Stabell skrev (På 16.2.2025 den 9.41): Blir spennende å se hvordan de løser denne problemstillingen... 🤔 Hvilken problemstilling sikter du til? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet tirsdag kl 08:53 Del Skrevet tirsdag kl 08:53 dnlgrnr skrev (22 timer siden): Hvilken problemstilling sikter du til? Å linke til den videoen er hans måte å unngå å bruke ordet "woke" som admins (heldigvis) har begynt å slå ned på. 2 1 Lenke til kommentar
dnlgrnr Skrevet tirsdag kl 14:33 Del Skrevet tirsdag kl 14:33 Gringorilla skrev (5 timer siden): Å linke til den videoen er hans måte å unngå å bruke ordet "woke" som admins (heldigvis) har begynt å slå ned på. Det var det jeg mistenkte, brukte 10min av livet mitt på å se en video som ikke viste en eneste problemstilling, men heller bare spy ut masse tull 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå