faen ta Ladoga Hotel Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden 3 minutes ago, Kakkelfant said: Hvorfor mangler din del av chatten fra de 4 siste bildene ? Ja blir flau av å svare på det. Men ja det er på grunn av årsaken til at jeg startet tråden. Blev veldig lei meg fordi hun ikke ville møte meg en gang til. Blev rett og slett emosjonel og slettet meldingene mine Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Er dette første gangen dere har møttes?Hvor mye totalt har du overført henne? Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Du må jo tenke deg litt om - du har fortalt henne (og sendt dokumentasjon fra politiet på) at du er utilregnelig og det første du gjør når du kommer ned er å drikke deg fra sans og samling slik at de må bære deg til hotellet. Det virker som om det er en del du trenger å jobbe med før du i det hele tatt kan tenke på å skulle ha kjæreste/nære relasjoner med noen som helst. 2 Lenke til kommentar
faen ta Ladoga Hotel Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Just now, freedomseeker said: Er dette første gangen dere har møttes?Hvor mye totalt har du overført henne? Det er andre gangen. Grunnen til få ganger er på grunn av psykisk sykdom på min side, masse ocd kunne ikke reise. Men er nå klar til å reise ofte. Jeg aner ikke totalt beløp, da jeg overfører månedlig, og hatt en periode på 6 måneder der jeg ikke har betalt noe. Jeg antar 60000 over 3 år. En lang periode sendte jeg bare 1000 per måned Lenke til kommentar
faen ta Ladoga Hotel Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Just now, Kakkelfant said: Du må jo tenke deg litt om - du har fortalt henne (og sendt dokumentasjon fra politiet på) at du er utilregnelig og det første du gjør når du kommer ned er å drikke deg fra sans og samling slik at de må bære deg til hotellet. Det virker som om det er en del du trenger å jobbe med før du i det hele tatt kan tenke på å skulle ha kjæreste/nære relasjoner med noen som helst. Jeg forstår. Jeg har skjerpet meg. Skal begynne å ta stoisk filosofi seriøst. Jeg har vært åpen med henne om alt for å bygge tillit. Men det med politi og utilregnelighet er halv sant. Ja jeg har vært en idiot, som har sendt ufine meldinger til kommunen osv, på grunn av den idiotiske ikke filosofiske livsholdningen jeg har hatt. Men alle politi sakene er ikke voldelig av natur. Kun ufine tekstmeldinger. Jeg har tilbudt henne å gi henne innsyn i 100% av informasjon politiet har om meg for å bygge tillit. Og grunnen til at jeg fremsto som utilregnelig for politiet. Er fordi jeg er redd for krig. Og den frykten er realistisk, senest noen dager siden kom dansk etteretning ut med advarsel. Litt over 1 år siden så kom nato generaler med advarsel. Min plan hvis det blir krig er å skaffe en advokat som kan bruke de henlagte sakene for å argumentere for at jeg er "mentally unfit" til å være i millitæret. Og det har jeg fortalt henne Lenke til kommentar
faen ta Ladoga Hotel Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Men det var jo ikke så ille. På restauranten helte de ølen sin i glasset mitt. Og vi lagde cocktail på veien til hotelet, blandet vodka og juice. Kjøpte alkohol på veien. Det var jo god stemning hele tiden Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Det er ingenting i "stoisk filosofi" som kan hjelpe deg all den tid du sliter med helt grunnleggende ting. 1 Lenke til kommentar
faen ta Ladoga Hotel Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Jo. Alle mine problemer er fordi jeg har brydd meg for mye om ting utenfor min kontroll. Hele filosofien handler jo om å kontrolere følelsene sine. Og jeg forstår nå virkelig konsekvensen av å leve udydig, dyden rettferdifghet handler om harmoni i sosiale relasjoner. Udydig liv har virkelig straffet meg. Er ikke så kult å ha en dame som er såpass usikker at hun trenger en veninne som jobber i politiet. Jeg har fått en slags religiøs syn på tilverelsen, det gjelder å akseptere naturens vilje. Prise logos det høyeste prinsipp. Det epiktet sa om at gudene styrer verden godt og rettferdig, og at alt styres etter den høyeste visdom. Jeg har forsont meg med at det som gjorde at jeg ikke kunne reise til russland under pandemien, nettop er det som gjør at jeg kan sitte her i russland i fred og ro. Russiske myndighter kommer aldri til å tvinge en turist inn i krigen, da konsekvense er tapte turist inntekter. Det finnes ingen ondskap, alt følger bare naturens gang. Det gjelder å leve dydig og akseptere naturens vilje. Redusere sine behov. Selfølgelig lettere sagt en gjort Lenke til kommentar
X10anT Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg har mistenker at du ikke har et tilfredstillende prososialt nettverk rundt deg. Det er samtidig viktig ha hobbyer og noe å bruke tiden sin på som kan gi tilværelsen en eller annen form for mening. Det _kan_ av denne grunn være fornuftig av deg å bruke kr. 2000,- hver måned for å ha noen å skrive med og som faktisk svarer på meldingene dine samtidig som hun uttrykker kjærlighet og begeistring. Det du derimot kan utelukke først som sist er at dette prosjektet noen gang kan utvikle seg til å bli et fysisk forhold der hun frivillig leier lanke og ligger med deg etterpå. Du bør instille deg på å ha et forhold med denne kvinnen som fortsetter å være _eksakt_ slik det har vært de siste fem årene, en ren meldingsutveksling i bytte mot økonomise ytelser. Og forsøk så godt du kan å aldri legg til deg tanken om å møte denne kvinnen fysisk igjen! Jeg ønsker deg lykke til med alt du trenger lykke til med! 🙂 Endret 8 timer siden av X10anT 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 6 hours ago, faen ta Ladoga Hotel said: Jeg føler på en frykt for at jeg driver å betale for en annens mann avkom og at hun bare møter meg for å melke penger. Stol på deg selv. Chatten bærer preg av at hun skal ha total kontrol over når dere møtes, og det virker som at hun er irritert over at du har tatt initiativ til å reise dit uten å ha godkjent det med henne først. Jeg tror det var veldig bra at du gjorde dette, at du tok initiativet, fordi nå ser du hva som skjer når hun ikke har kontrol over situasjonen og du legger press på henne. Da ser du at hun får alskens plager og sykdom, og har generelt ikke tid til deg, og prøver på ett vis å skjelle deg ut for at du har tatt initiativ. Hun sier klart ifra at alt bør skje på 'nøytral' grunn, altså manipulativt språk for at hun skal ha kontrol på alt som skjer. Jeg fant en artikkel om at politi i Russland har ett forbud fra 2014 om å ikke blande uniform med sivilklær. Uansett om venninnen hennes er politi eller ikke, så er det ett helt ettertrykkelig signal om at hun ikke kan stole på dine intensjoner. Altså at du ikke blir behandlet som hennes kjæreste, men en ukjent variabel som hun må være forsiktig med. Hun kan ikke bare eksempelvis møte deg alene og bli veldig 'glad' for at du tok turen. Det blir for risikabelt i hennes øyne ser det ut til. Hun stoler ikke på deg. Hun vet ikke om du har 'sett lyset' og har andre grunner for å komme. Men du sier selv at du har vært så ærlig hele veien, at hun sikkert antok andre muligheter enn kjærlighet til å være liten. Som andre er inne på så er det nok best å regne alle pengene som tapt. Du kan ta dette som en god lærdom for livet videre. Og takke deg selv for at du tok initiativ og for at du lagde en tråd her. Begge tiltakene har nok hjulpet deg veldig mye i din situasjon. Vi har alle gjort feil i livet. Hvis jeg var i din situasjon, så ville jeg ikke 'tatt opp' noe i denne tråden med henne, eller 'konfrontere' henne. De er eksperter i å forholde seg til menn. De vet akkurat hva de skal si til alt som oppstår. Og det er godt mulig at hun har flere kontakter enn bare deg. Videre kommunikasjon med henne vil altså være i stor favør henne. Da får hun styre narrativet, og ha deg rundt lillefingeren som det heter. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden faen ta Ladoga Hotel skrev (8 timer siden): Men tror dere det er risiko for at jeg har blitt lurt? Ikke bare en risiko, åpenbart et faktum at ja, du har latt deg lures. Et forum er ikke rett plass for å komme til bunns med hvorfor det skjedde, eller hvordan du kan forhindre at det skjer igjen. Ut fra min vurdering mest fordi ut fra måten du ordlegger deg på i måten du beskriver hendelsen, og ikke minst hendelsen i seg selv, leder umiddelbart mine tanker til at din helseilstand er årsaken. Du nevner selv OCD, som da nesten helt sikkert henger sammen med noe annet. Jeg vil derfor gi deg råd om å oppsøke helsehjelp. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden faen ta Ladoga Hotel skrev (8 timer siden): Jeg bare er litt paranoid og tenker mye faen ta Ladoga Hotel skrev (6 timer siden): Det er andre gangen. Grunnen til få ganger er på grunn av psykisk sykdom på min side, masse ocd kunne ikke reise. Men er nå klar til å reise ofte. Jeg aner ikke totalt beløp, da jeg overfører månedlig, og hatt en periode på 6 måneder der jeg ikke har betalt noe. Jeg antar 60000 over 3 år. En lang periode sendte jeg bare 1000 per måned Paranoiaen din burde ha stoppet deg. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg beklager, men denne tråden og den tidligere tråden hvor du klager på hotellet i Russland høres helt syke ut. Om du ikke troller i begge så vil jeg virkelig anbefale å søke hjelp fra en psykolog. Måten du skriver på, og reaksjonene dine, tyder på at du har et stort sinne problem (med mindre du altså troller) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå