snorreh Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Disse problemene ser nok ut til å vere hk ene da de samme brikkene fungerer utmerket på min P4 og min XP 2500 maskin. Jepp, vi får holde oss til temaet her istedetfor useriøs drittslenging og krisemaksimering som ikke hjelper noen. Asus K8V Deluxe takler helt fint 512MB minnebrikker så lenge man bruker anbefalt minne vel å merke, er det noen tvil om det kanskje? Asus skal forøvrig snart komme med ny BIOS-oppdatering til dette hovedkortet som legger til enda bedre minnestøtte, og da vil forhåpentligvis alle typer TwinMOS 512MB minnebrikker fungere som de skal. Endret 17. januar 2004 av snorreh Lenke til kommentar
freakout Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Typen ram jeg har skal passe etter listene som Asus har lagt ut at hovedkortet støtter. Får bare vente spent på en bios update jeg da! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 OK, nå har jeg innstalert Gigabyte K8NNXP nForce 3 og her fungerer alle brikkene som ikke funket på Asus K8v selv OCZ brikkene fungerer fint her med disse klarte jeg ikke starte asus kortet. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 OK, nå har jeg innstalert Gigabyte K8NNXP nForce 3 og her fungerer alle brikkene som ikke funket på Asus K8v selv OCZ brikkene fungerer fint her med disse klarte jeg ikke starte asus kortet. Fint å høre at det ordnet seg til slutt for deg, og at det var hovedkortet og ikke proesssoren som var årsaken til problemene dine Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ifølge The Inquirer så har Asus levert en del defekte K8V Deluxe: http://www.theinquirer.net/?article=13674 Høyst trolig har Snekker`n fått et slikt kort Lenke til kommentar
freakout Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 OK, nå har jeg innstalert Gigabyte K8NNXP nForce 3 og her fungerer alle brikkene som ikke funket på Asus K8v selv OCZ brikkene fungerer fint her med disse klarte jeg ikke starte asus kortet. Fungerer kortet bra eller?? Ta å test Aida 32 så kan vi samenligne poengsum på Write og Read Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 kjørte Aida 32 fikk 3150 read og 1271 write Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå