Gå til innhold

Asus k8v Deluxe takler ikke 512 mb ram brikker

freakout

Anbefalte innlegg

Disse problemene ser nok ut til å vere hk ene da de samme brikkene fungerer utmerket på min P4 og min XP 2500 maskin.

Jepp, vi får holde oss til temaet her istedetfor useriøs drittslenging og krisemaksimering som ikke hjelper noen.

Asus K8V Deluxe takler helt fint 512MB minnebrikker så lenge man bruker anbefalt minne vel å merke, er det noen tvil om det kanskje? Asus skal forøvrig snart komme med ny BIOS-oppdatering til dette hovedkortet som legger til enda bedre minnestøtte, og da vil forhåpentligvis alle typer TwinMOS 512MB minnebrikker fungere som de skal.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK, nå har jeg innstalert Gigabyte K8NNXP nForce 3 og her fungerer alle brikkene som ikke funket på Asus K8v selv OCZ brikkene fungerer fint her med disse klarte jeg ikke starte asus kortet.

Fint å høre at det ordnet seg til slutt for deg, og at det var hovedkortet og ikke proesssoren som var årsaken til problemene dine :)

Lenke til kommentar
OK, nå har jeg innstalert Gigabyte K8NNXP nForce 3 og her fungerer alle brikkene som ikke funket på Asus K8v selv OCZ brikkene fungerer fint her med disse klarte jeg ikke starte asus kortet.

Fungerer kortet bra eller??

Ta å test Aida 32 så kan vi samenligne poengsum på Write og Read

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...