Bing123 Skrevet torsdag kl 17:58 Del Skrevet torsdag kl 17:58 4 hours ago, Gringorilla said: https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effect Oi du prøver faktisk også å sjekke hvor lavt du kan få senket nivået. jeg heier på deg. Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet torsdag kl 18:04 Del Skrevet torsdag kl 18:04 7 hours ago, Red Frostraven said: tro på Elon eller Donald trekker nivået ned drastisk Det som trekker ned nivået er at folk bare skriver masse ord uten innhold, floskler, metaforer og personkarakteristikker og synsing om fremtiden som "argument". Det gjelder ikke deg som faktisk leverer en kilde. Takk Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Bing123 skrev (15 timer siden): Det som trekker ned nivået er at folk bare skriver masse ord uten innhold, floskler, metaforer og personkarakteristikker og synsing om fremtiden som "argument". Det er jo akkurat det du også gjør... 1 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) 6 hours ago, Gringorilla said: Det er jo akkurat det du også gjør... Så du er enig i at det er et problem. Jeg tar det positive jeg kan ✌️ Endret 16 timer siden av Bing123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå