Spillredaksjonen Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar PlayStation 5 selger bedre enn noen gang Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Fokus på familiespill: SWEET! Fokus på live-service: BUUUH! (og ikke minst: har de ikke lært?) Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ønsker flere spill som It takes two, som jeg og fruen spilte i forfjor. Det ble litt par-terapi for oss den gang (som ikke var meningen fra min side). Heldigvis kommer Split Fiction fra folka bak It takes two som vi garantert kommer til å spille. Mer hyggelige familiespill takk! Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Aldri eid en konsoll. Kun holdt meg til PC og grunnen til at jeg har kjøpt min første konsoll er på langt ifra en av grunnen som er gitt her. Er rett og slett den sinnsyke prisen på datadeler. Skjermkort ALENE koster jo faen i meg mer enn en PS5... 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar WigNut skrev: Aldri eid en konsoll. Kun holdt meg til PC og grunnen til at jeg har kjøpt min første konsoll er på langt ifra en av grunnen som er gitt her. Er rett og slett den sinnsyke prisen på datadeler. Skjermkort ALENE koster jo faen i meg mer enn en PS5... Ga 25K for pc'en for 2,5 år siden. Ser fint for meg å ha den PCen minst de neste 2,5 årene også. Så en årlig kostnad på ca 5K for min største hobby fordelt over 5 år, vel verdt det👌🏻 Trekker jeg fra spill kjøpt på Steam/Epic kontra PS store, kan jeg også ta bort noen tusen kroner som er spart inn over de 5 årene. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Anfieldtheplacetobe skrev (7 minutter siden): WigNut skrev (10 timer siden): Aldri eid en konsoll. Kun holdt meg til PC og grunnen til at jeg har kjøpt min første konsoll er på langt ifra en av grunnen som er gitt her. Er rett og slett den sinnsyke prisen på datadeler. Skjermkort ALENE koster jo faen i meg mer enn en PS5... Ga 25K for pc'en for 2,5 år siden. Ser fint for meg å ha den PCen minst de neste 2,5 årene også. Så en årlig kostnad på ca 5K for min største hobby fordelt over 5 år, vel verdt det👌🏻 Trekker jeg fra spill kjøpt på Steam/Epic kontra PS store, kan jeg også ta bort noen tusen kroner som er spart inn over de 5 årene. Om du hadde delt prisen for en ps5 på de samme årene da? Blir vel da 1.200,- per år istedenfor 5. 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Iki skrev: Anfieldtheplacetobe skrev (7 minutter siden): WigNut skrev (10 timer siden): Aldri eid en konsoll. Kun holdt meg til PC og grunnen til at jeg har kjøpt min første konsoll er på langt ifra en av grunnen som er gitt her. Er rett og slett den sinnsyke prisen på datadeler. Skjermkort ALENE koster jo faen i meg mer enn en PS5... Ga 25K for pc'en for 2,5 år siden. Ser fint for meg å ha den PCen minst de neste 2,5 årene også. Så en årlig kostnad på ca 5K for min største hobby fordelt over 5 år, vel verdt det👌🏻 Trekker jeg fra spill kjøpt på Steam/Epic kontra PS store, kan jeg også ta bort noen tusen kroner som er spart inn over de 5 årene. Om du hadde delt prisen for en ps5 på de samme årene da? Blir vel da 1.200,- per år istedenfor 5. Yep, din utregning er helt korrekt. Min utregning var dog for en pc som jeg refererte til. For å sette ting i perspektiv, synes jeg ikke rundt 500kr pr mnd for min hovedhobby er avskrekkende. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Anfieldtheplacetobe skrev (3 timer siden): Yep, din utregning er helt korrekt. Min utregning var dog for en pc som jeg refererte til. For å sette ting i perspektiv, synes jeg ikke rundt 500kr pr mnd for min hovedhobby er avskrekkende. Det er lite i forhold til hva mange andre bruker på fotballkanaler og snus for eksempel🙂 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar PosteMonopolet skrev: Anfieldtheplacetobe skrev (3 timer siden): Yep, din utregning er helt korrekt. Min utregning var dog for en pc som jeg refererte til. For å sette ting i perspektiv, synes jeg ikke rundt 500kr pr mnd for min hovedhobby er avskrekkende. Det er lite i forhold til hva mange andre bruker på fotballkanaler og snus for eksempel🙂 Mulig jeg bruker rundt 1000,- på fotball kanaler og rundt 1000,- kr på snus også i mnd😅 Takk for du vinkla det sånn, nå har jeg hvertfall ikke dårlig samvittighet over å ha en god pc!! Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Lurer på hvor mye mer de hadde solgt om de hadde holdt spillene PS5 eksklusive og droppet PC. Alle "trenger jo ikke PS5 når alle spillene kommer til PC uansett" kommentarene er jo bare en liten pekepinn. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Chaos_Niddhogg skrev (På 16.2.2025 den 0.09): Lurer på hvor mye mer de hadde solgt om de hadde holdt spillene PS5 eksklusive og droppet PC. Alle "trenger jo ikke PS5 når alle spillene kommer til PC uansett" kommentarene er jo bare en liten pekepinn. I Sony sitt tilfelle tror jeg ærlig talt ikke det utgjør en enorm forskjell. Der tror jeg Xbox taper betydelig mer, men til gjengjeld tror jeg også Xbox hadde vært totalt ute av spillet om de hadde holdt alt eksklusivt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå