Spillredaksjonen Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Datoar klare for nye gamingskjermkort Nvidia og AMD slipar knivane for konkurranse. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Sitat Ifølgje den norske nettstaden får RTX 5070 ein startpris på 7969 kroner. Hvilken norsk nettside? Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Donkey Kong skrev: Sitat Ifølgje den norske nettstaden får RTX 5070 ein startpris på 7969 kroner. Hvilken norsk nettside? Det blei ei litt rar formuleringa, ja. Meinte Nvidia sine norske nettsider, har endra det no. 1 Lenke til kommentar
Gamebino Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Med de fra prisene kommer jo 5070ti til å koste det samme som 5080..... Helt latterlige lanseringspriser, men alt er likevel utsolgt. Om 9070/xt er i samme gate som 5070/ti på ytelse så kommer de sikkert til å prise dem ca likt. De har jo ingen grunn til å prise lavere når alt blir solgt uansett. Så liten grunn til å vente. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Så at 5090 kommer på ca 26 000 kr så er sikker bare løp å kjøp! Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Problemet er at man for ikke taki disse kortene 5080,90... Tull hele greia. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar 1 hour ago, Tåka said: Så at 5090 kommer på ca 26 000 kr så er sikker bare løp å kjøp! 26000? Det er bruktprisen på forrige generasjon i øyeblikket. Startpris er 29000 mens de fleste er på 34000+. Uansett er ingenting tilgjengelig. Så du kan løpe, men du kan ikke kjøpe. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Tåka skrev (1 time siden): Så at 5090 kommer på ca 26 000 kr så er sikker bare løp å kjøp! Tror det blir for det meste løping, for 5090 er ikke å få kjøpt noen plass. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Tåka skrev: Så at 5090 kommer på ca 26 000 kr så er sikker bare løp å kjøp! Du kommer til å måtte løpe i noen måneder før du får kortet. Lenke til kommentar
Bakedtowel Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Jeg kjøpte Astral LC OC 5090 på lansering Forventet levering var 14 feb. Den 14. Feb kom den knusende beskjeden for mitt fomo-hjerte; "På grunn av defekte materialer og jo lengre tid det tar før nye materialer kommer inn for ROG ASTRAL, vil vi ha en forsinkelse i leveringen av ROG ASTAL LC RTX5090-bestillingene". Lenke til kommentar
ABNOR Skrevet tirsdag kl 19:07 Del Skrevet tirsdag kl 19:07 Jeg venter til 6090... den koster sikkert 59900 kr så da må jeg spare. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet tirsdag kl 19:15 Del Skrevet tirsdag kl 19:15 6 minutes ago, ABNOR said: Jeg venter til 6090... den koster sikkert 59900 kr så da må jeg spare. Det kommer en Høyre/Frp regjering i mellomtiden så forhåpentlig har krona litt verdi på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet torsdag kl 18:16 Del Skrevet torsdag kl 18:16 Også klarer de ikke å kjøre Assassin's Creed Black Flag, Batman Trilogy, Borderlands 2 og Metro Exodus... Snakk om flopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå