Martelè Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Var ganske usikker på hvor dette bisarre spørsmålet skulle skrives, men jeg konkluderte med denne delen av forumet, siden begrepet er av sosial og samfunns art. Jeg kjenner til begrepet "manchild". Men hva er da en womanchild? Har de akkurat samme trekk som sin mannlige part, eller har de særegne trekk for sitt kjønn? Hva vil du si er en womanchild? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Spør du meg handler dette om holdninger fra (u)sosiale medier inkl søppelmedia. Flere går jo ut nå og sier at Gen Z er «uansettelig» fordi det bare blir tull fordi dem sitter på sosial media i arbeidstiden. Endret 17. februar av vidor Lenke til kommentar
Skeptikus Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Martelè skrev (21 timer siden): Jeg kjenner til begrepet "manchild". Men hva er da en womanchild? Kanskje barnslige voksne som disse figurene som er med i statskanalens hovedsatsing (?) på humor i denne Humoretaten. Noe så platt, barnslig og lite morsomt. Tenk å bruke lisenspenger på slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå