Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva burde en singel kar som meg finne på i valentinesday?

Gjest ce5ee...ff6

Anbefalte innlegg

Gjest ce5ee...ff6

Ta meg en massasjetime og bli massert av en kvinnelig massør? 

Anonymous poster hash: ce5ee...ff6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som singel selv, så har jeg tatt til mot å utfordre meg selv på speed dating for å komme meg ut av komforsonen. Er dette noe for deg?

Ang. din kommentar, så fremstår det at hensikten bak massasje er å bli berørt av en kvinnelig massør er feil årsak å ville det. Om mindsettet er at du ønsker å oppleve stimuli pga. muskelsårhet så ja.

Ellers, kjøp deg en god flaske vin og utfordre seg selv på matlaging hjemme, noe som tar litt lengre tid å lage slik at du opplever mestring for denne dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor? Dette er i hovedsak en dag for handelsstanden  slik at de kan tjene mest mulig penger.

Hvis man må ha en spesiell dag i året for å feire kjærligheten, så står det kanskje ikke så bra til de 364 andre dagene?

Gjør det som får deg til å føle deg bra. Fokuser på deg selv hver dag, og ikke bare denne ene dagen hvor "alle andre " skal feire kjærligheten.

Endret av leticia
skrivefeil
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 1fea3...521
flamethower1234 skrev (På 14.2.2025 den 9.13):

Dagstur til en storby. Ikke overtenk

Tja, hvis man er ufrivillig singel, er det så kult å gå på byen å se par som spiser ute på og koser seg på valentinsdagen, mens man selv går alene å loffer i gatene? 

Anonymous poster hash: 1fea3...521

Lenke til kommentar
leticia skrev (På 14.2.2025 den 8.57):

Hvorfor? Dette er i hovedsak en dag for handelsstanden  slik at de kan tjene mest mulig penger.

Hvis man må ha en spesiell dag i året for å feire kjærligheten, så står det kanskje ikke så bra til de 364 andre dagene?

Gjør det som får deg til å føle deg bra. Fokuser på deg selv hver dag, og ikke bare denne ene dagen hvor "alle andre " skal feire kjærligheten.

Skulle tro du skrev for meg 😋

Nå er jo denne syntetiske og oppkonstruerte "kjærlighetsdagen" over, men til en eventuell neste gang, så ta deg heller en øl ute mens du ser på galskapen. Og ellers akkurat det som @leticia skrev.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...