Gjest ce5ee...ff6 Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ta meg en massasjetime og bli massert av en kvinnelig massør? Anonymous poster hash: ce5ee...ff6 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Hvorfor skal du finne på noe utover de vanlige sex-med-deg-selv-øktene? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Martelè skrev (2 timer siden): Nei Hvorfor ikke? Er da ingenting galt med å få seg en massasje… Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Som singel selv, så har jeg tatt til mot å utfordre meg selv på speed dating for å komme meg ut av komforsonen. Er dette noe for deg? Ang. din kommentar, så fremstår det at hensikten bak massasje er å bli berørt av en kvinnelig massør er feil årsak å ville det. Om mindsettet er at du ønsker å oppleve stimuli pga. muskelsårhet så ja. Ellers, kjøp deg en god flaske vin og utfordre seg selv på matlaging hjemme, noe som tar litt lengre tid å lage slik at du opplever mestring for denne dagen. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Hvorfor? Dette er i hovedsak en dag for handelsstanden slik at de kan tjene mest mulig penger. Hvis man må ha en spesiell dag i året for å feire kjærligheten, så står det kanskje ikke så bra til de 364 andre dagene? Gjør det som får deg til å føle deg bra. Fokuser på deg selv hver dag, og ikke bare denne ene dagen hvor "alle andre " skal feire kjærligheten. Endret 14. februar av leticia skrivefeil 2 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Dagstur til en storby. Ikke overtenk Lenke til kommentar
Gjest 1fea3...521 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar flamethower1234 skrev (På 14.2.2025 den 9.13): Dagstur til en storby. Ikke overtenk Tja, hvis man er ufrivillig singel, er det så kult å gå på byen å se par som spiser ute på og koser seg på valentinsdagen, mens man selv går alene å loffer i gatene? Anonymous poster hash: 1fea3...521 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet onsdag kl 11:02 Del Skrevet onsdag kl 11:02 leticia skrev (På 14.2.2025 den 8.57): Hvorfor? Dette er i hovedsak en dag for handelsstanden slik at de kan tjene mest mulig penger. Hvis man må ha en spesiell dag i året for å feire kjærligheten, så står det kanskje ikke så bra til de 364 andre dagene? Gjør det som får deg til å føle deg bra. Fokuser på deg selv hver dag, og ikke bare denne ene dagen hvor "alle andre " skal feire kjærligheten. Skulle tro du skrev for meg 😋 Nå er jo denne syntetiske og oppkonstruerte "kjærlighetsdagen" over, men til en eventuell neste gang, så ta deg heller en øl ute mens du ser på galskapen. Og ellers akkurat det som @leticia skrev. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet onsdag kl 14:16 Del Skrevet onsdag kl 14:16 (endret) . Endret i går, 09:37 av leticia 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå