Gjest ce159...a07 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Lang historie kort, er i 30-årene. Møkk lei etter 15 år med 3-delt turnus i helsevesenet 5-6 dager i uka. Hva finnes der ute av turnusarbeid hvor jeg kan jobbe x uker og ha x uker fri? Og hvor leter jeg? Finn.no hadde fint lite å tilby. Om det er ufaglært eller påkrevd kortere utdanning spiller ingen trille, er ikke kravstor når det kommer til lønn såfremt det nærmer seg det norske snittet. Eneste unntak er at jeg prøver holde meg unna skipsarbeid. Anonymous poster hash: ce159...a07 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden “Travel nurse” er jo vinden om dagen. Velg og vrak mellom oppdrag og ta deg så mye fri du orker i etterkant. så kom deg på ballen før det er for sent. Dette tømmer budsjettene rundt om og foten er allerede på vei ned… Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Finnes en del anleggsarbeidere som jobber en periode på og av. Så er det jo mye på sjøen da, men det vil du jo ikke. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Fiskeoppdrett. Lokomotivfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå