Spillredaksjonen Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Astro Bot introduserer flere nivåer og figurer Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Dæven så fett! Digger dette spillet maks! 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Skulle ønske de heller kunne laget en hel ekstra level eller to i stedet for massevis av challenge-nivå. For all del, det er jo gratis og gøy, men blir veldig ensformig. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Gringorilla skrev: Skulle ønske de heller kunne laget en hel ekstra level eller to i stedet for massevis av challenge-nivå. For all del, det er jo gratis og gøy, men blir veldig ensformig. Enig! Skulle gjerne hatt flere brett. Magisk spill. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Det er et så herlig spill 🥰 Musikken har en slik unik kombinasjon av retro og moderne stil som løfter humøret opp! 🎼👌 I tillegg til at gameplay’et er dønn solid, tilnærma Nintendo sin klasse (Mario) Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) svenka skrev (På 16.2.2025 den 0.24): Musikken har en slik unik kombinasjon av retro og moderne stil som løfter humøret opp! Uten tvil. Musikken fra det første fullverdige spillet, Astro Bot Rescue Mission til PSVR, synes jeg faktisk er enda bedre, og jeg lytter jevnlig til soundtracket mens jeg er på jobb. Endret tirsdag kl 08:44 av Gringorilla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå