Jibarm Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har nettop installert den nye s-ata disken min, oppdatert bios og fått alt oppe å gå, og det som gjenstod var å formatere den nye disken og legge inn xp. Når installasjonsprogrammet starter så skal man trykke F6 for å komme inn på raid-setup. Har driverene på diskett og alt er klart, men ingenting skjer når jeg trykker F6! Windows fortsetter bare installasjonen som vanlig. Har prøvd å bytte tastatur (usb og standard), trykkt med høyre og venstre arm, forskjellige fingre... Noen som har tips? Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du skal trykke på F6, men det skjer ikke noe før senere.... du må vente en stund før raid innstalasjonen startes. Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Kommer så langt som at windows klager om at det ikke finnes disker å installere på, noe jeg går ut i fra er for langt. Fikk tips om å nitrykke på F6-tasten, skal teste det ut. Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Fant ut av det Trykket F6 gjennom hele installasjonen, lenge etter at beskjeden kom opp. Da kom det frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå