Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LampeLars94 skrev:

Når nok ikke de høydene jeg håpet på.

Ser ut som et greit spill man ender opp med å kjøpe på Steam om 3 år.

det er på gamepass koster veldig lite å spille syns det leverer godt jeg men selvsagt om du kjøper det for 900kr er dette annerledes
Lenke til kommentar
Lootefisk skrev:

Litt tynn review sammenlignet med mange andre reviews jeg har sett der ute. Ingenting om spillemekanikk, hvordan spells interakterer med hverandre eller at oppdrag kan løses på ulike måter, noe som påvirker storyen/oppdragsresultatet. Virker ikke som om anmelder har brydd seg om å utforske eller eksperimentere.

Anmeldelse karakter 5/10

lol dette er også noe anmeldelse kommentar: 7/10
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt kritikken dette spillet jeg har fått. Nå har jeg spilt 21 timer og storkoser meg! Supergøy kamp, hvor man har stor frihet til å skifte stil om man vil. Jeg startet som mage (magi er skikkelig kult i dette spillet, synes jeg), men ved lvl 8 respecca jeg til Ranger. Henter litt fra Warrior og Wizard også, og synes det er veldig morsomt.

Det er alltid verdt å utforske verden, for man finner som regel alltid noe. Jo vanskeligere å komme til, jo større er belønningen.

En ekstra bonus at "Garrus" har stemmen til ene følgeren. :D

Ang woke så skjønner jeg ikke den kritikken heller. Jeg ser de har fokus på mangfold når det kommer til NPCene, men det er milevis fra DA: Veilguard som dyttet moraliserende woke-propaganda ned i halsen på spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...