Spillredaksjonen Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Anmeldelse: Avowed Obsidians nye rollespill blir litt magert, men kan være verdt en titt likevel. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden OT ble fjernet. Woke kan dere diskutere i en av våre mange andre tråder dedikert til emnet. 5 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Synes anmeldelsen var litt mager også. Fikk ikke helt tak på hvordan spillet er. 1 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Sjørøver skrev: Synes anmeldelsen var litt mager også. Fikk ikke helt tak på hvordan spillet er. Ja dette var hverken fugl eller fisk. Hvordan er combat? Hva slags karakterer er det? Hvordan fungerer oppgraderinger og rpg elementene? Jaja, det blir vel en tur på Youtube for å se sannheten. 1 1 Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) The Outer Worlds var en benmager fasade av et rollespill. Jeg blir ikke overrasket hvis Avowed er i samme stil. Obsidian ble hyllet som en av verdens beste RPG-skapere etter Fallout: New Vegas, noe de ikke har klart å leve opp til siden. Endret 4 timer siden av Riveer Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Har sett en del videoer fra før release hvor spillet er blitt dømt nord og ned, skal bli artig å se hvordan det står seg i forhold til den slags forhåndsdømming. Spørs om det ikke blir litt tynt, med så mange forskjellige "like" spill i samme sjanger. Endret 3 timer siden av Kakkelfant Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Virker ikke som de prøver å oppfinne hjulet på nytt, men var det noen gang målet dems i det hele tatt? Dette ser ut som en hyllest til 90 talls fantasy spill i penere drakt, som er kult for de som liker det, men tror neppe de kommer til å fenge mange nye spillere. Hører noe snakk om bugs. Det sant? Lenke til kommentar
gjosaether Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Aspiranten skrev (3 timer siden): Sjørøver skrev (3 timer siden): Synes anmeldelsen var litt mager også. Fikk ikke helt tak på hvordan spillet er. Ja dette var hverken fugl eller fisk. Hvordan er combat? Hva slags karakterer er det? Hvordan fungerer oppgraderinger og rpg elementene? Jaja, det blir vel en tur på Youtube for å se sannheten. Dere har rett! Noen ganger ser man seg litt blind på en tekst mens man holder på, og dette var viktige momenter å få inn mer om. Har oppdatert teksten nå. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, Riveer said: The Outer Worlds var en benmager fasade av et rollespill. Jeg blir ikke overrasket hvis Avowed er i samme stil. Obsidian ble hyllet som en av verdens beste RPG-skapere etter Fallout: New Vegas, noe de ikke har klart å leve opp til siden. Outer worlds for meg virka som en fallout DLC. Grafikken var klin lik, animasjoner. Ja til og med fonten var jo bare fra fallout. Tror Obsidian hadde hatt mye mer godt av å lage et spill nærmere KOTOR(som de også jobbet på for mange år siden) For outer world kunne jo hvet en fallout fan mod med litt høy produksjonsvedi. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Spillet har blitt godt nok mottatt der ute til at jeg nå vil investere 119kr på Gamepass PC , dessuten er stor fan av nye eksotiske verdener med kule ting monstre og tang . 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Kanskje ikke like relevant for oss alle (forskjellig hardware setup osv), men denne reviewen her synes jeg var interessant: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå