Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

HJELP MEG Å TEGN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er en oppgave gitt i studier / skole / annet, så er det beste du / dere kan gjøre er å forsøke først, og så spørre. Hvis dere bare får svaret så er det begrenset læring. Så tegn et forslag på hvordan du / dere ville løst oppgaven og så er jeg sikker på at noen her inne kan fortelle om dere er på rett spor ☺️

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (15 minutter siden):

Ingen her kan redde deg fra deg selv, når du ikke gidder selv

Tenker du bør være forsiktig med å anta at jeg ikke «gidder». Grunnen til qt jeg spørr er at jeg har ME og ikke har komt meg på nok på skolen. Jeg pugger og prøver men uten den grunnleggende kompetansen som jeg ikke fikk på grunn av en kronisk sykdom, har jeg ingenting å bygge på. Får slett ikke hjelp av rådgiver heller. Så dette er nesten mitt siste valg!

Tenkt å ta et år omigjen, men i mellom tiden må jeg finne på noe, ikke sant vel:)

Endret av Elektrogirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Very End skrev (25 minutter siden):

Hvis det er en oppgave gitt i studier / skole / annet, så er det beste du / dere kan gjøre er å forsøke først, og så spørre. Hvis dere bare får svaret så er det begrenset læring. Så tegn et forslag på hvordan du / dere ville løst oppgaven og så er jeg sikker på at noen her inne kan fortelle om dere er på rett spor ☺️

Klarer fint å koble, men tegninger er vanskelig

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Elektrogirl said:

Tenker du bør være forsiktig med å anta at jeg ikke «gidder». Grunnen til qt jeg spørr er at jeg har ME og ikke har komt meg på nok på skolen. Jeg pugger og prøver men uten den grunnleggende kompetansen som jeg ikke fikk på grunn av en kronisk sykdom, har jeg ingenting å bygge på. Får slett ikke hjelp av rådgiver heller. Så dette er nesten mitt siste valg!

Tenkt å ta et år omigjen, men i mellom tiden må jeg finne på noe, ikke sant vel:)

Ja, det er noe annet - tendensen er at folk kommer hit og spør om ting de enkelt kunne funnet ut av selv, så derfor biter vi noen ganger før vi har nok informasjon. Beklager det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (39 minutter siden):

Ingen her kan redde deg fra deg selv, når du ikke gidder selv

Kakkelfant skrev (3 minutter siden):

Ja, det er noe annet - tendensen er at folk kommer hit og spør om ting de enkelt kunne funnet ut av selv, så derfor biter vi noen ganger før vi har nok informasjon. Beklager det.

Det er bra at du beklager. 🙃🙃 Jeg syns selv det var litt harst av deg og si det du sa. 😌😌

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (7 minutter siden):

Legg litt innstats i det når du stiller spørsmål. Klipp det til så det er behagelig å lese. Lag et utkast og vis oss hvor du står fast.

Jeg skal tegne det som står, er bare å lese det. Jeg står fast med hele opplegget:)

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (2 minutter siden):

Elektrogirl skrev (1 time siden):

Lenke til kommentar
Elektrogirl skrev (2 timer siden):

Klarer fint å koble, men tegninger er vanskelig

Elektrogirl skrev (1 time siden):

Jeg skal tegne det som står, er bare å lese det. Jeg står fast med hele opplegget:)

Så du vet hva som må gjøres men sliter med å visualisere for deg selv hvordan tegne løsningen så den blir forståelig, eller hele prosessen?

Kan du beskrive med ord hva du tenker må gjøres, hvordan ville du fysisk ha gjort det? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...