Spillredaksjonen Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Days Gone-oppussing til PlayStation 5 Med nytt innhold som også kommer til PC. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar (endret) Bra Days Gone kommer til PS5 og at de gir ut oppussingen til PC også. Spillet var for uferdig når det ble sluppet, så en "nyutgivelse" i den ferdighetgraden det har nå + oppussing tror jeg vil gi meget bra reviews og rettferdig salgsuksess i forhold til hva dette spillet egentlig fortjener. Det nye innholdet virker litt billig i forhold til omtalen, men det er sikkert noen som setter pris på dette også. Hadde vært greit med litt ekstra til historien også hvis dem vil selge til de de som har spilt igjennom story. Spilte igjennom Days Gone på PS4 Pro etter at det var ferdig patchet og var godt fornøyd. Ikke en bug eller glitch whatsoever. Edit: En glitch faktisk, men det var fordi jeg alltid satte maskinen i stand-by, og at det til slutt fragmenterte minnet for mye og forhindret textureloading korrekt. En restart av maskinen og savegame load fikset alt. Feil å skylde på spillet for dette. Endret i går, 19:09 av vidor Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar (endret) Veldig bra spill, men som ikke passer helt inn i dagens "politiserte" atmosfære i vestlige AAA-spillselskaper. Sony kunne bruke nærmere en halv milliard dollar på en komplett kalkun som Concord, og liknende tullete prosjekter for et imaginært publikum - men gud forby at man lager spill som Days Gone 2, som faktisk appellerer til den tradisjonelle kjernegruppen av PC-spillere... 🙄 Endret 13. februar av Peter Johansen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar En må nok tape en del mer før en ser seg nødt til å blåse liv i Days Gone 2. Det verst er at Bend Studios selv virkelig glødet for å lage en oppfølger. Jeg tror de ville gjort en meget god jobb hvis du hadde fått muligheten. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar vidor skrev (1 time siden): Spilte igjennom Days Gone på PS4 Pro etter at det var ferdig patchet og var godt fornøyd. Ikke en bug eller glitch whatsoever. Samme her, likte det veldig godt. Og sagbruket, kanskje den spilloplevelsen med høyest puls noen gang Håper Days Gone 2 kommer. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar (endret) Virker dessverre litt som at det går inflasjon i lage kalkuner. Hva med å heller lære av feilene sine og ikke gi ut produkter som ikke fungerer bra nok. Hadde Sony vært smarte hadde de hatt nok is i magen til å sponse Bend med den tiden de trengte. Kanskje lett å si slikt i ettertid, men resultatet av nylanseringen vil nok kanskje gi noen hint om dette. Virker som Bend er ganske pissed selv av måten de har blitt behandlet på av Sony og kundene. Håper bare produsentene lærer å slippe gode nok produkter før man klager over manglende støtte. En har et svært viktig marked ved slipp av spillet og en får aldri tilbake den salgsmuligheten. En er avhengig av å ha gjort jobben ferdig, og det nytter ikke å patchet opp alt til slutt, for reviewene blir stående. Endret 14. februar av vidor 1 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar (endret) … Endret 13. februar av Peter Johansen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar LampeLars94 skrev (21 timer siden): Sjukt middels spill Og hva sammenligner du da med? Hva er et "sjukt bra spill" i dine øyne? Synes forøvrig Days gone ga mye underholdning selv om der er forbedringspotensiale Lenke til kommentar
Lars Martin Halvorsen Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Dette gir meg gode varme følelser i magen. Jeg husker jeg kjøpte spillet på Steam for noen år siden på salg. Lot det ligge i biblioteket, lenge. Veldig lenge. Før jeg til slutt prøvde det. Uff som jeg angrer på at jeg ventet så lenge på å spille det. Så krasjet datamaskinen min og lagringen min gikk til spille, etter cirka 70 timer spilletid. Ser ut som jeg må prøve på nytt igjen, denne gangen på Ps5. Gledes! Får håpe at dette betyr at Days Gone 2 blir en realitet! Lenke til kommentar
Yen-Zen AI Skrevet i går, 18:34 Del Skrevet i går, 18:34 Dette er nok grunnen til at det ikke er noen Days Gone 2 (enda) de vil melke og tjene rått på dette og når de er ferdig får vi beskjed om at Days Gone 2 kommer. Lenke til kommentar
vidor Skrevet i går, 19:08 Del Skrevet i går, 19:08 (endret) Bransjen som helhet må bli bedre på polish før de slipper titler. Det koster dem ufattelig mye å få dårlige reviews ved release. Jeg venter stort sett minst 6 mnd før jeg kjøper et spill når det er helt nytt. Sånn legges opp til av produsenten. Forhåndssalg av nye spill er en sikker måte å bli skuffet på i dagens marked hvis man biter på det. Det er fantastisk smarte utviklere som gjør slikt gang på gang og aldri lærer av det. æren av å lage kvalitet er byttet ut med raskest mulig inntjening. Endret 8 timer siden av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå