Gå til innhold

Snart fred i Ukraina ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ballalaika skrev (Akkurat nå):

Norge har tilhørt Danmark, Sverige, Tyskland. Hvems kronjuvel er vi? Førstemann til mølla?

Norge var norsk før vi ble en del av Danmark. 

Novorossiya var russisk før det ble Ukrainsk, noe som varte i noen år før det ble en del av Sovjet.

Lenke til kommentar
Ballalaika skrev (2 minutter siden):

Hva var det før det ble russisk?

Kan godt ta en historieleksjon med deg hvis du ønsker det. Autismespekteret mitt klikker inn når folk søker informasjon, men jeg tviler på at kunnskapen du tilegner deg gjør noe til/fra krigslysten. 

Området var styrt av Krimkhanatet , som var etterkommere etter de mongolske invasjonene.

Lenke til kommentar
Plukk skrev (Akkurat nå):

Kan godt ta en historieleksjon med deg hvis du ønsker det. Autismespekteret mitt klikker inn når folk søker informasjon, men jeg tviler på at kunnskapen du tilegner deg gjør noe til/fra krigslysten. 

Området var styrt av Krimkhanatet , som var etterkommere etter de mongolske invasjonene.

ok. så dette er tatarenes kronjuvel. Hva sier de om dette?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (25 minutter siden):

Store og gode nyheter i kveld. Starmer sier Storbritannia er villig til å sende soldater til Ukraina etter en eventuell avtale.

Det kommer Russland aldri til å godta. Så det skjer nok ikke. Ingen amerikanske, franske, britiske eller andre NATO soldater får lov å ha fredsbevarende styrker i Ukraina. Storbritannias hær er uansett så liten at den ikke egner seg som en fredsbevarende styrke.

Det er mer realistisk at kinesiske soldater utplasseres.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (8 minutter siden):

Det er ikke verre enn at russerne og amerikanerne sier at en del av fredsavtalen ikke tillater britiske soldater. Da må den tidligere kolonimakten bare finne seg i det.

Hvis du sier det så er det vel sant.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Om det blir en fredsavtale her så er det et mirakel, begge parter har fullstendig urealistiske krav. Og nå snakker ikke jeg om hva som er rettferdig eller ikke rettferdig.

Man må ihvertfall begrense masseinnvandringen fra Russland til nordnorge, for ellers så havner vi vel i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (3 timer siden):

Jeg er temmelig så sikker på at Putin og Zelenskyj har kommet til enighet i løpet av en 3 til 4 måneder, og at krigen i Ukraina er over innen juli-august.

Mest sannsynlig, men du skal ikke se bort i fra at europeiske politikere er så blodtørstige at de gjør alt de kan for å sabotere fredsprosessen og fortsette krigen, for eksempel ved å sende flere våpen eller soldater.

Lenke til kommentar
Femtekolonne skrev (6 timer siden):

Putin må få vinne. Han kan ikke tape ansikt, da ryker hele Russland ut i kaos. Så jeg gjetter han får en del og så gir han av sin godhet store deler av Ukraina til ukraina. Han vinner og Trump fremstår som en helt.

Derfor burde vi sørget for ett totalt nederlag for Putin, at keiseren av USA nå ønsker og fremstå som en fredsdue er skammelig.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (12 minutter siden):

Mest sannsynlig, men du skal ikke se bort i fra at europeiske politikere er så blodtørstige at de gjør alt de kan for å sabotere fredsprosessen og fortsette krigen, for eksempel ved å sende flere våpen eller soldater.

Selvfølgelig, hvilken interesse har Europa av og gi imperiet Russland en seier? De vil fortsette og plage, true, sabotere.

Er antagelig Russland sin etterretning som nå fyrer opp islamistisk terror i Europa, i det Tyske valget er det den enkleste måten og få oppslutning til russiskvennlige partier. Russland i sin nåværende form er en stat om burde opphøre og eksisterer.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...