frohmage Skrevet i går, 17:12 Del Skrevet i går, 17:12 flamethower1234 skrev (4 timer siden): Det stemmer jo helt perfekt. Skal du motsi det også? Nesten alle overfallsvoldtekter begås av brukere som har katter i profilbildet sitt. Førstemann som kan dokumentere påstanden sin vinner. 4 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet i går, 17:47 Del Skrevet i går, 17:47 Boing_80 skrev (37 minutter siden): Du måtte bare, ikke sant? Helt riktig. God fredag:) Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet i går, 18:30 Del Skrevet i går, 18:30 frohmage skrev (1 time siden): Nesten alle overfallsvoldtekter begås av brukere som har katter i profilbildet sitt. Førstemann som kan dokumentere påstanden sin vinner. Der tok du meg! Stemmer sikkert Lenke til kommentar
Resort Skrevet 54 minutter siden Del Skrevet 54 minutter siden Boing_80 skrev (På 19.2.2025 den 19.13): Javel... Du er jo en av de som nekter å innse at vi har et stort problem. Boller og brus funker ikke. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 46 minutter siden Del Skrevet 46 minutter siden (endret) Resort skrev (7 minutter siden): Du er jo en av de som nekter å innse at vi har et stort problem. Boller og brus funker ikke. Det stemmer ikke. Men jeg prøver å ha et større blikk enn det landspatriotene har. Og enkelte av disse trenger å få motstand da de er ofte rimelig unyanserte til tider. Endret 45 minutter siden av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 37 minutter siden Del Skrevet 37 minutter siden Jeg liker ikke når folk tar loven i egne hender. Det er en unnskyldning for å få utløp for hatet sitt, og ikke for å skape rettferdighet eller av omsorg for et offer. Disse som banker pedofile gjør det kun fordi de tror de gjør samfunnet en enorm tjeneste, for å ha en unnskyldning til å være voldelig osv. De driter en lang vei barna, hadde de brydd seg om de hadde de gjort noe annet for å hjelpe nettopp barna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå