Gå til innhold

GTA-veteran viste sitt neste actionspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvordan kan vi klare å få inn GTA noe som helst sted?!?!?!"

Herregud, det er jo 10år siden Leslie Benzies "måtte slutte" , her fra wikipedia:

Benzies took sabbatical leave from Rockstar on 1 September 2014. In January 2016 it was announced that he had left the company.[7] Benzies later claimed that he was persuaded to take the sabbatical, during which his son and several of his friends were fired from the company and his email access was suspended; when he attempted to return to work, he was ordered to leave by the office manager and says that the company made "scurrilous allegations" about his actions at work.[1] On 12 April 2016, Benzies started legal action against Rockstar Games and its parent Take-Two Interactive claiming $150 million in unpaid royalties.

Lenke til kommentar
Matteren skrev (2 timer siden):

Herregud, det er jo 10år siden Leslie Benzies "måtte slutte"

Med andre ord ledet han selskapet under produksjonen av det siste GTA-spillet som er utgitt. Og dette er hans neste spill. Føler det er ganske så relevant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Matteren skrev (2 timer siden):

Herregud, det er jo 10år siden Leslie Benzies "måtte slutte" , her fra wikipedia:

Benzies took sabbatical leave from Rockstar on 1 September 2014. In January 2016 it was announced that he had left the company.[7] Benzies later claimed that he was persuaded to take the sabbatical, during which his son and several of his friends were fired from the company and his email access was suspended; when he attempted to return to work, he was ordered to leave by the office manager and says that the company made "scurrilous allegations" about his actions at work.[1] On 12 April 2016, Benzies started legal action against Rockstar Games and its parent Take-Two Interactive claiming $150 million in unpaid royalties.

.. som inkluderer siste GTA utgitt.

Blir nesten like dumt som om Bill Gates skulle starte nytt selskap og ingen nevner om at det er Bill Gates bak.

"Hvem" er mer relevant enn "hva" i dette tilfellet,  spillselskapers suksess er skapt av menneskene bak - og dette er ingen hvem som helst. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:

Traileren så veldig generisk ut. En random third person shooter uten noe særlig spesielle gameplay-features. Historie-traileren så ikke veldig inspirert ut heller. Sikkert greit for de som bare savner nye varianter av den type spill, men for meg så det ikke så veldig interessant ut.

Det er det vi trenger nå. I en verden av tullespill arbeiderklassemenn ikke finner tiltrekkende, trenger vi å gå litt tilbake til røttene og finne en trygg base igjen. Spent på hva slags hovedperson og sånt det er. Virker vanskelig å komme utenom det vanlige i dag.
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:

Traileren så veldig generisk ut. En random third person shooter uten noe særlig spesielle gameplay-features. Historie-traileren så ikke veldig inspirert ut heller. Sikkert greit for de som bare savner nye varianter av den type spill, men for meg så det ikke så veldig interessant ut.

Enig med du. Men på en annen side er ikke slike spill helt min halvliter uansett, så er nok noe ensidig der kanskje. Masse kule pang pang effekter da =)
Lenke til kommentar
Matteren skrev:

Dere som har svart på denne. Jeg må si jeg er helt enig. Dere har helt rett, det er faktisk så sinnsykt lenge siden GTA V kom ut, at det faktisk er relevant. Fyttirakkern hvor fort tida går
Lenke til kommentar
Aspiranten skrev (56 minutter siden):

Det er det vi trenger nå. I en verden av tullespill arbeiderklassemenn ikke finner tiltrekkende, trenger vi å gå litt tilbake til røttene og finne en trygg base igjen. Spent på hva slags hovedperson og sånt det er. Virker vanskelig å komme utenom det vanlige i dag.

Vet ikke hva du mener med tullespill, men jeg er en arbeiderklassemann i alle fall. Vet ikke helt hva du mener med å gå tilbake til røttene og finne en trygg base. En del spill jeg liker og en del jeg ikke liker. Ikke noe spesielt som er annerledes nå enn før sånn egentlig. Noen av de beste spillene noensinne har jo kommet ut de siste 10 årene. Det lages dritt, og det lages bra spill. Akkurat som før. Det å lage spill er jo lettere enn noensinne, så mengden dritt har nok økt i absolutte tall, men det tror jeg også mengden gode spill også har gjort. Ja det er mer du må unngå, men det er også flere diamanter gjemt.

Største forskjellen for meg er vel at det krever noe som skiller et spill litt ut for å virke interessant. Enten historie, grafikk/stemning, gameplay. Jeg orker ikke bruke tid på middels OK spill, noe jeg gjerne kunne gjort når jeg var ung. Har jeg sett det og gjort det før så har jeg bedre ting å fordrive tiden med.

Chaos_Niddhogg skrev (26 minutter siden):

Enig med du. Men på en annen side er ikke slike spill helt min halvliter uansett, så er nok noe ensidig der kanskje. Masse kule pang pang effekter da 😃

Jeg kan fint like slike spill, men føler jeg har spilt liknende spill 10x før. Da må de enten være sykt bra gjennomført eller lage noe nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...