Gjest 14b75...0d6 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Hei! I november i fjor kjøpte jeg min første leilighet. I salgsoppgaven etterspurte megler en kopi av årsmøteprotokollen for inneværende år, men jeg oppdaget nylig at denne ikke var vedlagt i den 70-siders salgsoppgaven. På mitt første styremøte fikk jeg vite at det, grunnet en forsikringssak, skal bestilles en befaring av hele byggets tak – noe som kan føre til utgifter dersom reparasjoner blir nødvendige, og som sannsynligvis vil bli belastet fellesgjelden. Selgeren opplyste heller ikke om at slike saker pågår. Dette er noe som antageligvis står i årsmøteprotokollen som ikke var vedlagt. Dersom det viser seg at det må gjennomføres store arbeider, føler jeg at vesentlig informasjon har blitt holdt tilbake, og jeg hadde trolig ikke kjøpt leiligheten dersom jeg hadde visst om de potensielt store kostnadene. Hvilke rettigheter har jeg i en slik situasjon? Jeg har boligkjøperforsikring. Takk for svar. Anonymous poster hash: 14b75...0d6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå