Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke yrker eller hobbier er en no-go for deg?

Gjest 2f036...cf2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (1 minutt siden):

Nei, men han er. Ikke den mest likende fyren. Men du skal vanskelig finne en som er mer opptatt av seg selv og spill.

Han er en hæl, men det kan ikke bare være ansikter heller.

Han er vel bare opptatt av seg selv, siden han har blitt strippet for alle rekordene sine etter det ble kjent at han er en juksemaker...

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Det er likevel artig å se når han spiller Donkey Kong på location.

Juksing er mer standarden i dag. Jeg har ikke orket å ta tilbake tronen i min kategori etter at de endret reglene for 4-5 år siden. Plutselig var det tillatt å spille med kraftigere prosessorer og raskere lagringsmedium slik at spillet laster raskere og kjører raskere på enkelte partier. Dette hadde vært bannlyst i alle de år. De gamle rekordene ble slått ut fordi hvert brett lastet over et sekund raskere, ikke fordi fol spilte bedre. Så slo de sammen alle forsøkene i en og samme kategori. Det er noen parti i spillet som kjører dobbelt så raskt når man bruker raskere prosessor enn den som er standard.

Lenke til kommentar
Gjest 2f036...cf2 skrev (22 timer siden):

Er der noen yrker, hobbier og interesserer du mener diskvalifiserer daten din og ikke vil fortsette med dem? Få høre hvorfor

Anonymous poster hash: 2f036...cf2

Hadde absolutt slitt med å date ei som drev med OnlyFans (eller andre sex-yrker), evt. var influencer. Ellers tror jeg at jeg er åpen for det meste.

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (2 timer siden):

Egentlig ikke, tror jeg, men ideen om at gaming er for barn er 100% antikvarisk, da kan en like greit si det samme om tv, film, teater, bøker og all annen form for kunst/underholdning. Spill er blitt såpass varierte i sin form og historiefortelling at det er noe for absolutt alle, og ikke bare barn. Jeg har like ofte blitt liggende oppe på natta og tenke på handlingen i et spill som jeg har en bok eller en film, og ikke minst konsekvenser av mine handlinger i spillet, ja spill faktisk er  på alle mulige måter langt mer interaktive enn å sitte å glo på dumboksen, eller til og med å sitte med nesa i en bok. 

Nå har ikke jeg sagt at gaming er bare for barn. Jeg sa at jeg anser det som en tenåringsgreie fordi det er tenåringer jeg forbinder med gaming. Jeg sa også at jeg ikke ville blitt sammen med en gamer. Det er ikke det samme som å si at gamere ikke har sjans på damer. Det er kun min preferanse jeg snakker om her.

Det viktigste er dessuten ikke hva jeg eller andre måtte mene om din fritidsaktivitet. Det viktigste er at du trives med den selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (1 minutt siden):

Nå har ikke jeg sagt at gaming er bare for barn. Jeg sa at jeg anser det som en tenåringsgreie fordi det er tenåringer jeg forbinder med gaming.

Og tenåringer er barn, og poenget mitt er at den oppfatningen er veldig gammeldags, den passet greit i 1982, men ikke nå lenger, spiller er blitt så mye mer, noen spill er mer som interaktive grafiske romaner, så hele greia med spill passer ikke 100% det heller. 

leticia skrev (3 minutter siden):

Jeg sa også at jeg ikke ville blitt sammen med en gamer. Det er ikke det samme som å si at gamere ikke har sjans på damer.

Ja og det er greit det, men jeg mener det er litt som å si at en aldri lunne vært sammen med en bokleser, greit nok, men ...  

• Liker 1
Lenke til kommentar

2-3% for meg siste uka med gaming.  I forhold til at folk har skrevet noe i det hele tatt er det en høyere andel.

Prøv å sveipe under Goal-driven dating. Long-time partner. Usikker på om det er kun for premium eller for alle.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (13 minutter siden):

Og tenåringer er barn, og poenget mitt er at den oppfatningen er veldig gammeldags, den passet greit i 1982, men ikke nå lenger, spiller er blitt så mye mer, noen spill er mer som interaktive grafiske romaner, så hele greia med spill passer ikke 100% det heller. 

Ehm - hvilke gaming spill fantes i 1982? 😂

Kanskje hvis kvinner slipper å oppleve slikt som dette når de gamer, at det blir lettere å få et mer positivt syn på mannlige gamere?

https://www.nettavisen.no/livsstil/kvinner-blir-trakassert-av-menn-mens-de-gamer-jeg-blir-fortalt-at-ingen-liker-sanne-som-oss/s/12-95-3424083145

https://www.nrk.no/nordland/gaming_-flere-kvinner-spiller-dataspill-som-world-of-warcraft-_-men-opplever-trakassering-1.15729322

skaftetryne32 skrev (28 minutter siden):

Ja og det er greit det, men jeg mener det er litt som å si at en aldri lunne vært sammen med en bokleser, greit nok, men ...  

Ja bokleser står heller ikke høyt i kurs hos meg 😅 Jeg ønsker rett og slett ikke en "kjedelig" kjæreste 😛

Lenke til kommentar
BadCat skrev (9 minutter siden):

2-3% for meg siste uka med gaming.  I forhold til at folk har skrevet noe i det hele tatt er det en høyere andel.

Prøv å sveipe under Goal-driven dating. Long-time partner. Usikker på om det er kun for premium eller for alle.

Det er på en måte greit da å skrive hva man ikke vil ha.  Da slipper man å kaste bort hverandres tid.

Endret av leticia
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville slitt led en lege,.Men det handler mer om mime issues enn at jeg ikke liker dem.

Ansatte i SNO som dreper dyr fordi staten Norge vil det, og jegere som dreper dyr av egoistiske grunner uten å bruke seg om dyrenes verd (ikke alle jegere) ville vært en nogo også 

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Martelè said:

Bruh. Google

Donkey Kong 1981
Popeye 1982
Chack N' Pop 1983 (forgjengeren til Bubble Bobble)
Crystal Castles 1983

Disse var det relativt populært å konkurrere i.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (1 time siden):

Det er kun min preferanse jeg snakker om her.

Problematikken er måten du formulerer deg på. Samtlige ganger du har skrevet at gamere ikke er noe for deg, så legger du ved negative stereotyper som ikke samsvarer med majoriteten av gamere. Atpåtill på et forum som har en stor andel gamere blant seg.

Du har nå blitt motbevist med statistikk på din innbilning om at gamere er en tenåringsaktivitet, og dette:

leticia skrev (29 minutter siden):

Er ikke noe bevis på at alle gamere er en gjeng drittsekker. Ser du forbi medier som ønsker klikk, og sjekker ut folk som aktivt deler at de spiller, blant annet kvinner, så ser du at slike holdninger er forbehold et fåtall gamere. For ordens skyld, trakkasering i videospill er ikke forbehold kvinner heller.

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (2 minutter siden):

….som består av?

Man er for miljø men reiser til hytta titt og ofte.......

Man eier en hytte som beslaglegger masse natur

Jeg liker ikke signalet man sender ut her.  Jeg er sterk motstander av nybygging av hytter i norsk natur etter å ha opplevd at områder har blitt bygget ned og ødelagt. Jeg har selv ikke hytte og vil aldri gå til anskaffelse av dette nettopp fordi jeg ser hvor mye skade slike prosjekter gjør i fjellheimen. Dersom man er miljøforkjemper så kvitter man seg med hytten slik at man reduserer behovet for flere.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...