BadCat Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Det er lykkelige utfall i Norge også. Folk som finner hverandre og får det livet de ønsker. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden BadCat skrev (4 minutter siden): Det er lov å ha negative assosiasjoner. Det som er bare et dumt spill for deg kan være meningen med livet for en annen. Det er helt sant. Det hadde vært kjedelig hvis vi alle var like. Jeg foretrekker da å ha en partner som ikke driver med gaming. Og det har jeg. Jeg syns det er litt irrelevant om hvilke hobbyer folk har sånn egentlig, men akkurat gaming føler jeg man kan bli så oppslukt i at man glemmer å leve livet sitt utenom. Men det er sikkert variasjoner der som med alt annet. Jeg tenker på folk som kommer rett fra jobb og sitter i sofaen hele kvelden uten å bidra i familien ellers, gjerne med å brøle / skrike, slå til ting når de taper o.l. Det er slike tanker jeg har når jeg tenker på gaming. Jeg trenger ikke en haug med "sinte gamere" etter meg av den grunn, det er bare min mening. Kanskje noen har negative tanker om mine fritidsinteresser. Jeg ser ikke noen grunn til å glefse til dem pga det. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Hva om partneren fikk utbetalt >=100k i måneden for å spille for et publikum? Endret 5 timer siden av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå