kote Skrevet torsdag kl 00:24 Del Skrevet torsdag kl 00:24 On 2/15/2025 at 10:32 AM, Leo_ said: Noen som har smakt denne? Tror jeg så den kun i 2002. Mener jeg så denne på Dropsen på Sandnes faktisk. Du kan kanskje bestille det fra din lokale godteriforhandler. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 00:53 Del Skrevet torsdag kl 00:53 d'espresso skrev (1 time siden): Sånn har jeg. Kjøpte på postordre fra England. Bare for retrofølelsen. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 08:52 Del Skrevet torsdag kl 08:52 Den åttende profet skrev (9 timer siden): Polly ostepop. Finnes ikke noe bilde av den, må ha forsvunnet cirka, la oss si ... 1987-1993. Borte, men ikke glemt. 😥 Den beste ostepopen nå til dags er laget av et selskap som heter Foodman, jeg tror ikke de lager under sitt eget merke, men de lager generisk ostepop for mange billigkjeder for blant annet extra og coop, ser du noe generisk ostepop, sjekk om det er Foodman, det er den desidert beste ostepopen på markedet, svære feite popper med tonnevis av smak, olw smaker papp. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet torsdag kl 09:04 Del Skrevet torsdag kl 09:04 Solicitous skrev (11 timer siden): Hæ? Er denne borte fra hylla?? 0,5ern finner jeg ikke lenger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 09:04 Del Skrevet torsdag kl 09:04 (endret) Hvilke generiske merker er det? Er de like? Endret torsdag kl 09:42 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
engavif Skrevet torsdag kl 09:05 Del Skrevet torsdag kl 09:05 Mannen med ljåen skrev (På 14.2.2025 den 23.29): Apropos energidrikk: Trodde den var fra Russland, da dem har en hel haug her. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet torsdag kl 09:11 Del Skrevet torsdag kl 09:11 Dinosaurus-kjeks, Grandiosa Nacho og banan-yoghurt er vel det første jeg kommer på. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 10:03 Del Skrevet torsdag kl 10:03 Mannen med ljåen skrev (51 minutter siden): Hvilke generiske merker er det? Er de like? Meg du svarer ? De er ikke like, innpakningen varierer fra butikk til butikk, eller fra billigmerke til billigmerke er nok mer korrekt, COOP har jo lavprismerket sitt Xtra f.eks. Som sagt generiske billigmerker som first price og lignende. En må nesten sjekke bak på pakka, er det Foodman så er det gull. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet torsdag kl 12:19 Del Skrevet torsdag kl 12:19 11 hours ago, Mannen med ljåen said: Sånn har jeg. Kjøpte på postordre fra England. Bare for retrofølelsen. Hva endte du opp med å betale? Jeg fikk kjøpt over disk i USA for noen år tilbake. Helt sjukt digg å kline oppi skje etter skje. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 12:22 Del Skrevet torsdag kl 12:22 Kostet mer i porto. Husker ikke. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet torsdag kl 13:24 Del Skrevet torsdag kl 13:24 kote skrev (12 timer siden): Mener jeg så denne på Dropsen på Sandnes faktisk. Du kan kanskje bestille det fra din lokale godteriforhandler. Mulig men har ikke sett på over 20 år så det høres ambisiøst ut... Lenke til kommentar
kote Skrevet torsdag kl 19:51 Del Skrevet torsdag kl 19:51 6 hours ago, Leo_ said: Mulig men har ikke sett på over 20 år så det høres ambisiøst ut... Det var 2 uker siden jeg så de hadde inne 2-3 stk. Lurer på om det kosta rundt 80 kroner boksen, så det er ikke billig 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden kote skrev (10 timer siden): Det var 2 uker siden jeg så de hadde inne 2-3 stk. Lurer på om det kosta rundt 80 kroner boksen, så det er ikke billig Takker for tips, har sendt mail til dem, så får vi se Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Noen som husker denne norske brusen? Fersken var så god! 2 Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden d'espresso skrev (På 20.2.2025 den 0.46): Sjekk denne, kanskje de får innatt? https://www.cooperscandy.no/nesquik-jordgubb-300g Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden Crooked Cracker skrev (På 20.2.2025 den 10.04): 0,5ern finner jeg ikke lenger. Hm....ikke tenkt over. Selv gikk jeg fra Farris til Bris, så blir det Farris så er den blå. Men rart i så fall. Mente den var ganske poppis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå