kote Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar On 2/15/2025 at 10:32 AM, Leo_ said: Noen som har smakt denne? Tror jeg så den kun i 2002. Mener jeg så denne på Dropsen på Sandnes faktisk. Du kan kanskje bestille det fra din lokale godteriforhandler. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar d'espresso skrev (1 time siden): Sånn har jeg. Kjøpte på postordre fra England. Bare for retrofølelsen. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Den åttende profet skrev (9 timer siden): Polly ostepop. Finnes ikke noe bilde av den, må ha forsvunnet cirka, la oss si ... 1987-1993. Borte, men ikke glemt. 😥 Den beste ostepopen nå til dags er laget av et selskap som heter Foodman, jeg tror ikke de lager under sitt eget merke, men de lager generisk ostepop for mange billigkjeder for blant annet extra og coop, ser du noe generisk ostepop, sjekk om det er Foodman, det er den desidert beste ostepopen på markedet, svære feite popper med tonnevis av smak, olw smaker papp. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Solicitous skrev (11 timer siden): Hæ? Er denne borte fra hylla?? 0,5ern finner jeg ikke lenger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar (endret) Hvilke generiske merker er det? Er de like? Endret 20. februar av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
engavif Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Mannen med ljåen skrev (På 14.2.2025 den 23.29): Apropos energidrikk: Trodde den var fra Russland, da dem har en hel haug her. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Dinosaurus-kjeks, Grandiosa Nacho og banan-yoghurt er vel det første jeg kommer på. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Mannen med ljåen skrev (51 minutter siden): Hvilke generiske merker er det? Er de like? Meg du svarer ? De er ikke like, innpakningen varierer fra butikk til butikk, eller fra billigmerke til billigmerke er nok mer korrekt, COOP har jo lavprismerket sitt Xtra f.eks. Som sagt generiske billigmerker som first price og lignende. En må nesten sjekke bak på pakka, er det Foodman så er det gull. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar 11 hours ago, Mannen med ljåen said: Sånn har jeg. Kjøpte på postordre fra England. Bare for retrofølelsen. Hva endte du opp med å betale? Jeg fikk kjøpt over disk i USA for noen år tilbake. Helt sjukt digg å kline oppi skje etter skje. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Kostet mer i porto. Husker ikke. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar kote skrev (12 timer siden): Mener jeg så denne på Dropsen på Sandnes faktisk. Du kan kanskje bestille det fra din lokale godteriforhandler. Mulig men har ikke sett på over 20 år så det høres ambisiøst ut... Lenke til kommentar
kote Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar 6 hours ago, Leo_ said: Mulig men har ikke sett på over 20 år så det høres ambisiøst ut... Det var 2 uker siden jeg så de hadde inne 2-3 stk. Lurer på om det kosta rundt 80 kroner boksen, så det er ikke billig 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar kote skrev (10 timer siden): Det var 2 uker siden jeg så de hadde inne 2-3 stk. Lurer på om det kosta rundt 80 kroner boksen, så det er ikke billig Takker for tips, har sendt mail til dem, så får vi se Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Noen som husker denne norske brusen? Fersken var så god! 2 Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar d'espresso skrev (På 20.2.2025 den 0.46): Sjekk denne, kanskje de får innatt? https://www.cooperscandy.no/nesquik-jordgubb-300g Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar Crooked Cracker skrev (På 20.2.2025 den 10.04): 0,5ern finner jeg ikke lenger. Hm....ikke tenkt over. Selv gikk jeg fra Farris til Bris, så blir det Farris så er den blå. Men rart i så fall. Mente den var ganske poppis. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) Kruttyggis! De var svarte kuler av tyggegummi med salt lakrispulver inni den hule kjernen. Endret 2. mars av Gargantua 1 Lenke til kommentar
SuperBente Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Jeg har aldri kommet over tapet av snack pack. 😢 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå