Leo_ Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Wheeljack skrev (8 timer siden): Jeg var også sikkert en av tolv stykker i landet som faktisk likte Blues-sjokoladen Litt hard forgjenger til Stratos? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Noen som har smakt denne? Tror jeg så den kun i 2002. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Gilde fjernet favoritt salamien min i høst, Gilde Orginal Salami, savner den veldig 😕 Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:00 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:00 skaftetryne32 skrev (På 12.2.2025 den 17.02): Lohengrin 1911-2019 RIP, jævla mondelez kan ta seg sjøl i ræva 😠 Har en liggende i barskapet hjemme, tror den har gått ut på dato forlengst. Legge den ut på Finn kanskje? 🤪dessverre utgått vare de luxe...men var god den der ja... Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:01 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:01 Leo_ skrev (På 15.2.2025 den 10.32): Noen som har smakt denne? Tror jeg så den kun i 2002. Aldri sett før...kjøpte den hen? Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:02 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:02 Leo_ skrev (På 15.2.2025 den 10.30): Litt hard forgjenger til Stratos? 😆 Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:06 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:06 kote skrev (På 14.2.2025 den 23.29): Nidar lanserte en godtepose som ble laget i forbindelse med TV-serien "Prinsesse gullhår og de tre omreisende trubadurer" Kundeservice hos Nidar klarte ikke en gang å finne spor etter den. Det gir mening, ettersom den serien var katastrofalt dårlig. 😄aldri hørt om hverken tv-serien eller godteposen, så gir vel mening for så vidt det og da Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:11 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:11 Crooked Cracker skrev (På 14.2.2025 den 1.55): Hæ? Er denne borte fra hylla?? Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:13 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:13 Kakkelfant skrev (På 12.2.2025 den 17.21): Det var noen lange lisser, omtrent som lakris lisser, men de var røde utenpå og hvite inni og smakte søtt - har ikke sett de i småtgodt hyllene på noen år nå, de var kjempegode. De har røde lisser (Malaco) på Rusta, så jeg...men blir kanskje ikke det samme? De er også sjeldent å se, men de er vel helt røde tvers igjennom. 1 Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:16 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:16 Mannen med ljåen skrev (På 12.2.2025 den 17.24): Noen som husker en sjokolade som heter Logo? Den var dekket i kakepynt, om jeg husker riktig. Muligens formet som produsentens logo? Jeg kjøpte den aldri. Nå er jeg nysgjerrig. Mulig jeg misforstår, men denne du mener? : https://www.partyking.no/karl-fazer-tutti-frutti-54736.html?srsltid=AfmBOoqUrviqMsvTwii7-Gc-123jsnIgZLYuj_V6ugq0tFakw0zHmoHQ Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:19 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:19 ^fmj skrev (På 12.2.2025 den 18.12): Denne tråden eksisterer allerede. Anbefaler nye brukere å bruke fem minutter før de starter en ny tråd. Ikke så lett å holde oversikten over alle tråder her inne, regner med det er plass til flere med samme tema - som med alt annet her inne 🙃Anbefaler drevne brukere å bruke fem minutter før de kommenterer en tråd bare for å kommentere. Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:23 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:23 RookieNO skrev (På 14.2.2025 den 0.35): Ikke helt det samme når man må lage den selv... Men Hockeypulver har kommet som dessertpynt da, det er jo noe Hæ? Når og hvor ble denne introdusert i hylla?? Mæh...gått glipp av noe der ja. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet onsdag kl 21:29 Del Skrevet onsdag kl 21:29 13 minutes ago, Solicitous said: De har røde lisser (Malaco) på Rusta, så jeg...men blir kanskje ikke det samme? De er også sjeldent å se, men de er vel helt røde tvers igjennom. du tenker på disse? https://www.rusta.com/nb-no/fritid/mat-og-drikke/godteri/godteri-malaco-snore-200-g-strawberry Det er ikke dem, de var akkurat som disse: Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet onsdag kl 21:34 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 21:34 Kakkelfant skrev (Akkurat nå): du tenker på disse? https://www.rusta.com/nb-no/fritid/mat-og-drikke/godteri/godteri-malaco-snore-200-g-strawberry Det er ikke dem, de var akkurat som disse: Aha - martenslakris typ. (Ja, mente de 🙂) Ikke sett så diger lakris noe sted annet enn boder på marten, men er mange i mindre utgave til salgs på Rusta av den typen også. Små, avlange og gjennomsiktige plastbokser med lakris i flere farger. Jeg så ikke så nøye etter hva slags farger og smaker de hadde, var bare intr i svart søtlakris 😄 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet onsdag kl 22:34 Del Skrevet onsdag kl 22:34 Solicitous skrev (1 time siden): Aldri sett før...kjøpte den hen? Tror jeg kjøpte den på svenskesia av Svinesund på begynnelsen av 2000-tallet 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 22:39 Del Skrevet onsdag kl 22:39 Solicitous skrev (1 time siden): Mulig jeg misforstår, men denne du mener? : https://www.partyking.no/karl-fazer-tutti-frutti-54736.html?srsltid=AfmBOoqUrviqMsvTwii7-Gc-123jsnIgZLYuj_V6ugq0tFakw0zHmoHQ Den heter ikke Logo, og har normal sjokoladeplate-fasong. Er ikke den. 1 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet onsdag kl 22:50 Del Skrevet onsdag kl 22:50 Solicitous skrev (1 time siden): Hæ? Når og hvor ble denne introdusert i hylla?? Mæh...gått glipp av noe der ja. Var på Kiwi før, men mulig det kun er Meny som har den nå, har ikke sjekka på en stund, da den er relativt drøy https://meny.no/varer/dessert-og-iskrem/desserttopping/hockeypulver-7391523027883 1 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet onsdag kl 23:17 Del Skrevet onsdag kl 23:17 Polly ostepop. Finnes ikke noe bilde av den, må ha forsvunnet cirka, la oss si ... 1987-1993. Borte, men ikke glemt. 😥 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå