Gå til innhold

HVOR I ALL VERDEN BLE DET AV......(det produktet du savner i butikken)???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (På 12.2.2025 den 17.02):

Lohengrin 1911-2019 RIP, jævla mondelez kan ta seg sjøl i ræva 😠

250px-Lohengrin_(oktober_2017).jpg

Har en liggende i barskapet hjemme, tror den har gått ut på dato forlengst. Legge den ut på Finn kanskje? 🤪dessverre utgått vare de luxe...men var god den der ja...

Lenke til kommentar
kote skrev (På 14.2.2025 den 23.29):

Nidar lanserte en godtepose som ble laget i forbindelse med TV-serien "Prinsesse gullhår og de tre omreisende trubadurer"

Kundeservice hos Nidar klarte ikke en gang å finne spor etter den. Det gir mening, ettersom den serien var katastrofalt dårlig.

😄aldri hørt om hverken tv-serien eller godteposen, så gir vel mening for så vidt det og da

Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (På 12.2.2025 den 17.21):

Det var noen lange lisser, omtrent som lakris lisser, men de var røde utenpå og hvite inni og smakte søtt - har ikke sett de i småtgodt hyllene på noen år nå, de var kjempegode.

De har røde lisser (Malaco) på Rusta, så jeg...men blir kanskje ikke det samme? De er også sjeldent å se, men de er vel helt røde tvers igjennom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (På 12.2.2025 den 17.24):

Noen som husker en sjokolade som heter Logo? Den var dekket i kakepynt, om jeg husker riktig. Muligens formet som produsentens logo? Jeg kjøpte den aldri. Nå er jeg nysgjerrig.

Mulig jeg misforstår, men denne du mener? : https://www.partyking.no/karl-fazer-tutti-frutti-54736.html?srsltid=AfmBOoqUrviqMsvTwii7-Gc-123jsnIgZLYuj_V6ugq0tFakw0zHmoHQ

Lenke til kommentar
^fmj skrev (På 12.2.2025 den 18.12):

Denne tråden eksisterer allerede.

Anbefaler nye brukere å bruke fem minutter før de starter en ny tråd.

Ikke så lett å holde oversikten over alle tråder her inne, regner med det er plass til flere med samme tema - som med alt annet her inne 🙃Anbefaler drevne brukere å bruke fem minutter før de kommenterer en tråd bare for å kommentere.

Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (Akkurat nå):

du tenker på disse?

https://www.rusta.com/nb-no/fritid/mat-og-drikke/godteri/godteri-malaco-snore-200-g-strawberry

Det er ikke dem, de var akkurat som disse:

jordgubb-dulcitar-fresa.jpg

Aha - martenslakris typ. (Ja, mente de 🙂) Ikke sett så diger lakris noe sted annet enn boder på marten, men er mange i mindre utgave til salgs på Rusta av den typen også. Små, avlange og gjennomsiktige plastbokser med lakris i flere farger. Jeg så ikke så nøye etter hva slags farger og smaker de hadde, var bare intr i svart søtlakris 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...