Gå til innhold

HVOR I ALL VERDEN BLE DET AV......(det produktet du savner i butikken)???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urge Intense energidrikk. Finnes fremdeles på finn.no, men ca. 9 år utgått på dato og nesten 4000 for en boks. https:/www.finn.no/recommerce/forsale/item/38850364810252-ca340-feature.jpg.74435df8ef5473fd3cb2f2b62e629ace.jpg

Endret av Preznek
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Coop Tunfisk Sitron/Sesam/Ingefær 185g

link.

Noe så allminnelig som var så fantastiskt godt må visst aldri igjen få komme inn i butikkene, ellers blir folk altfor fornøyde, og vil ikke kjøpe noe av all den andre drxxxen som de selger. Jeg skulle vært mer listig og bare kjøpt en og en, istedet for 10 per gang. Da hadde de kanskje ikke fattet mistanke om hvor ekstremt mye den var likt av de som hadde oppdaget den.

Noen år siden var det fremdeles bilde av den på internett. Men det har de fått fjernet helt nå. De tørr ikke engang å vise bildet av den utgåtte varen lengre. Dette produktet skal visst bli slettet fra all tid og rom siden det var ett alt for bra produkt for kundene.

Hvordan var det å spise denne? En blanding mellom å være i ett nytelsesparadis og å være i himmelen. Kunne spises sammen med noe grønt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nidar lanserte en godtepose som ble laget i forbindelse med TV-serien "Prinsesse gullhår og de tre omreisende trubadurer"

Kundeservice hos Nidar klarte ikke en gang å finne spor etter den. Det gir mening, ettersom den serien var katastrofalt dårlig.

Lenke til kommentar
29 minutes ago, kote said:

Nidar lanserte en godtepose som ble laget i forbindelse med TV-serien "Prinsesse gullhår og de tre omreisende trubadurer"

Kundeservice hos Nidar klarte ikke en gang å finne spor etter den. Det gir mening, ettersom den serien var katastrofalt dårlig.

Mener jeg husker de, var vel sånn typisk gummi godis med forskjellige farger og fasonger av figurene.

tror denne og tilhørte samme serien, var ganske digg og

image.thumb.jpeg.41768ff2fc998e4e1a8aff82c2a9eedb.jpeg

Endret av onkel_jon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker jeg hadde et lite rituale når jeg skulle kose meg med litt snacks. O,5 liter Cola, Maarud Cheese Tortillachips og Kims salsa dip hot.

Kims rotet til en kjempegod dip med å spe den ut med noe slimete søppel som ødela den helt. Lignet litt på denne, men sterk utgave. Spiser sunnere nå da, men det var en fin tid dengangen.

9406.jpg

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dinosaurkjeks i London for noen år siden. Aner ikke hvorfor de ikke finnes i Norge lengre.

Jeg husker at dinosaurer var veldig populært i forbindelse med Jurassic Park. Importøren benyttet sikkert anledningen så lenge populariteten varte, men så var det ikke lønnsomt lenge.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...