Solicitous Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Opplevd det? Favorittproduktet som blir borte fra hyllene, uten forvarsel? Etterlys gjerne her med bilde. Tips til hvor man kan få tak i de siste restene av ulike varepartier på vei ut, kan deles her. Enten du har sett det avertert på FINN til en pris horribilis, eller funnet en eller annen billigpris nettbutikk som selger det ut, kan tips om dette legges inn under det favorittproduktet du savner. Link gjerne. Blir en slags Missing Product - side, enten man er altfor seint ute med etterlysningen, slik at man bare vil dele minner og mimre litt, eller man akutt blir forbanna/overrasket over at produktet på mystisk vis er borte fra butikkhylla. Del og (evt) finn! 🥰 Legger ut dette som en prøvetråd, iom jeg har vært borti dette så mange ganger - og nær sagt ALLTID er for treig til å få med meg at ting er på vei ut. Lenke til kommentar
Solicitous Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden (endret) Eksempler på ting som savnes: Hello Kitty bringebærbrus på boks, Yves Rocher produkter: 3i1 shampo med kokosnøtt, pur desir lilac parfyme....Hubba Bubba med lakris....blåbærkuler smågodt - de store og mørkere blå som faktisk smakte blåbær altså....tja....lar tråden ligge en stund til forlystelse og forhåpentligvis litt hjelp med restesanking før det er for sent....Forresten - virker disse underskriftskampanjene for å få ting tilbake i butikkhylla? Oppskriften fins jo 🧐 Siste jeg hamstra var Kelloggs Special K, de solgte restepartiet på Europris bl.a. - men stussa på at de kunne selge dem ut med utgått dato? Satt igjen med skjegget litt i postkassa der.. Endret 3 timer siden av Solicitous Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå