johanf Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Fikk 'nytt' tastatur idag - Logitech sak. Installerte iTouch for å få knappene til å funke, men nå kan jeg ikke trykke ned flere taster samtidig. I CS for eksempel, A og S og SHIFT samtidig, funker dårlig. Irriterende! Noen som har en løsning? _ johanf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kjøp deg et bedre tastatur? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 tja - jeg kan sikkert bare avinstallere driverene til Logitech og teste, men det er for teit. _ johanf Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har logitech trådløst tastatur, det svarte/grå med iTouch, funker glimrende her med installerte drivere. Har du prøvd å laste ned nyeste driverne? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jupp - lasta ned idag, versjon 2.20 - kan ikke huske å ha hatt problemet før jeg fikk logitech tastatur. Mitt er med PS/2 plugg da... _ johanf Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jupp - lasta ned idag, versjon 2.20 - kan ikke huske å ha hatt problemet før jeg fikk logitech tastatur. Mitt er med PS/2 plugg da... _ johanf Har du ikke en USB plugg dA?? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Problemet med keyjamming har ingen ting med driverne å gjøre, men hvordan et keyboard fungerer. Under tastene ligger det et rutenett, mer som et kart, med horisontale og vertikale linjer. Når du trykker ned en tast blir posisjonen registrert med høyde og bredde og dette blir tolket og sendt til datamaskinen. Hvis du allerede har trykket ned en tast og prøver å trykke ned tasten over eller ved siden av denne i rutenettet vil den lille prosessoren i tastaturet "slippe" posisjonen til den første tasten og sende den neste du holder ned. PS! Litt "barnehage-forklaring", men det er slik det fungerer i teorien - man har f.eks. ikke et helt firkantet grid lengre. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Nope - ingen USB plugg i enden av kabelen her. Underlig at et Logitech tastatur til flere hundre kroner skal ha dårligere funksjonalitet enn mitt Mitsumi tastatur til hundrelappen. Når jeg spiller CS og trykker f.eks. A og S og SHIFT samtidig, så piper det fra maskina, hat hat hat! _ johanf Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Gå å klag! Jeg hadde samme problem en gang i tiden, fikk ikke løst det. Så jeg endte opp med å kjøpe et nytt tastatur (99,-) Der det funket fett! Pris er tideligvis ikke kvalitet på alt Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 CTRL + ALT + DELETE er jo et must i Windows. Hvis du ikke får trykket mer enn 2 taster av gangen sliter du (CTRL + ALT + ........ F&(/&¤¤n)! he he Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg tror det er SHIFT knappen i kombinasjon med to andre knapper som er problemet. Og hva bruker man til WALK i Counter Strike? _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå