Shortyboy Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ser ut som et horehus spør du meg Helt enig men smaken er som baken. Personlig liker jeg stilrent design men denne karen er sannsynlig på jakt etter noe mere "fancy" løsninger. Lian-Li hadde nok blitt førstevalg grunnet utvendig og innvendig design samt at de er lette og grunnet mykt materiale så er de også lette å modde. En "billig" favoritt er Lian Li PC37 som kommer med uttrekkbar skuff for HK, leveres med ALU deksel for CD og floppy. Koster kun 1 195,00 hos microplex. Den så da fryktelig kjedelig ut Skal prøve å glemme at du skrev akkurat det der om Lian Li.... Hva i all verden ser du på som fett da.Helt enig med den komentaren over.De andre ser jo ut som horehus. Shorty Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) hva med denne da? billig og ganske kul... edit : den har ferdig sidedør hvis du er lat link til dør med vindu Endret 18. januar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Denne passer vel bra til deg Lenke til kommentar
haackon Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 ser ut som et horehus spør du meg Helt enig men smaken er som baken. Personlig liker jeg stilrent design men denne karen er sannsynlig på jakt etter noe mere "fancy" løsninger. Lian-Li hadde nok blitt førstevalg grunnet utvendig og innvendig design samt at de er lette og grunnet mykt materiale så er de også lette å modde. En "billig" favoritt er Lian Li PC37 som kommer med uttrekkbar skuff for HK, leveres med ALU deksel for CD og floppy. Koster kun 1 195,00 hos microplex. Må si meg helt enig.. Den derre "horehuset" var ihvertfall finere enn den heelt hvite kjedelige boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå