Spillredaksjonen Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Grand Theft Auto-utgiveren: – PC har blitt mye viktigere Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Vi kan vel drømme om at det er Play Anywhere.... skulle ønsker jeg kunne spilt det på konsoll (er vel bare Xbox det hadde vært mulig for) og også tatt det på PC når jeg føler for det... Kjenner jeg dem rett så vil de vel at det skal kjøpes X antall ganger, en gang for hver device type, og en gang for hver generasjon 🤣 Var du en ihugga GTAV V fan, så kjøpte du det en gang for XBox 360/PS3, deretter for Xbox One/PS4 og så siste gang for Xbox Series/PS5 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Har pleid å kjøpe konsoll for dette spillet - fordi jeg ikke klarer å vente - men denne ganger gidder jeg ikke. Er ikke lenger aktuelt å bidra til dette "konsoll først" tullet. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Får håpe på en PC versjon på lanseringsdato da. Hvis ikke er det bare tomt snakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå