Gavekort Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg er fortsatt usikker på hva det er vi diskuterer her. "Nice guys" forbinder jeg med dette 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden leticia skrev (10 minutter siden): Et du naughty boy du da? 😂 Du skulle bare visst. Nymfomani deluxe Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Martelè skrev (2 minutter siden): Du skulle bare visst. Nymfomani deluxe 😅😛 Lenke til kommentar
rozon Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 4 hours ago, leticia said: En nice guy er bare det, han er nice / hyggelig kall ham gjerne en gentleman, men han utsletter ikke seg selv for behovene dine likevel. Nei, en "Nice Guy" er ikke virkelig hyggelig. Hele fasaden er et spill for å oppnå noe, som oftest oppmerksomhet, kjærlighet eller sex. Når det viser seg at forholdet ikke er basert på en transaksjon, ender det ofte opp i passiv-aggressivitet. 4 hours ago, leticia said: Mannen min er en nice guy, men han er langt fra å være en simp. Jeg ville sagt at nice guy er ganske utbredt i befolkningen, slik jeg tenker at en nice guy er. Jeg har aldri vært borti en typisk "simp" selv, så det tror jeg ikke er så vanlig at man er i forhold. Jeg tror heller ikke at det er så vanlig å være "bad guy". Kanskje litt mer vanlig utseendemessig kanskje, men de aller fleste menn er ganske så ålreite, fine fyrer Alle har sett en simp - 100% garantert. Men tingen er at en simp ikke alltid trenger være simp, og alle kan være simp i noen forhold. Simp er ikke eksklusiv til mann-kvinne relasjoner, og derfor kan du ha sett dette på jobb. Ofte omtalt som rævsleikere eller Brown Nose i den settingen. Du har ikke nevnt Stable Partner, men det er den voksne versjonen av Bad Boy som tar ansvar men heller ikke er redd for å gi deg en overraskelse. Men mennesker er kompliserte, så selv den beste Bad Boy eller Stable Partner kan bli både simp og Nice Guy når det nærmer seg sengetid. Mer forvirret nå? Prøv og vær stepappa til 3 som drar inn askens potensielle svigersønner. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden rozon skrev (3 minutter siden): Nei, en "Nice Guy" er ikke virkelig hyggelig. Hele fasaden er et spill for å oppnå noe, som oftest oppmerksomhet, kjærlighet eller sex. Når det viser seg at forholdet ikke er basert på en transaksjon, ender det ofte opp i passiv-aggressivitet. Jeg innrømmer (også tidligere i tråden) at jeg har misforstått hva nice guy er for noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå