rozon Skrevet søndag kl 16:41 Del Skrevet søndag kl 16:41 46 minutes ago, skaftetryne32 said: Skikkelige gammal religiøse lover med andre ord, islamistene sitt drømmesamfunn. Av og til er det gamle som virker best. 👍 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet søndag kl 17:05 Del Skrevet søndag kl 17:05 Svake språkferdigheter og manglende lesekunnskaper seg ut til å være en gjenganger blant både MAGA og russerapologeter. 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 17:17 Del Skrevet søndag kl 17:17 rabler skrev (10 minutter siden): Svake språkferdigheter og manglende lesekunnskaper seg ut til å være en gjenganger blant både MAGA og russerapologeter. Nå er det vel ikke mange russerapologeter i denne tråden. 🤔 4 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet søndag kl 17:31 Del Skrevet søndag kl 17:31 13 minutes ago, Duriello said: Nå er det vel ikke mange russerapologeter i denne tråden. 🤔 Man løper ikke Trumps ærend uten å faktisk være Putins lille løpegutter… 6 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 17:38 Del Skrevet søndag kl 17:38 rabler skrev (6 minutter siden): Man løper ikke Trumps ærend uten å faktisk være Putins lille løpegutter… Ah sant nok... 3 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet søndag kl 17:41 Del Skrevet søndag kl 17:41 (endret) Hvem sin løpegutt er man som terrorapologist da? Endret søndag kl 17:51 av Ballalaika 6 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet søndag kl 17:51 Del Skrevet søndag kl 17:51 10 minutes ago, Ballalaika said: Hvem sin løpegutt er man terrorapologist da? Heldigvis ingen som unnskylder terror i denne tråden da. 5 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet søndag kl 17:53 Del Skrevet søndag kl 17:53 Tåkefyrste skrev (På 10.2.2025 den 9.02): Av all dritten Europa har å ta tak i så må jeg ærlig innrømme at en håndfull nazister er den minste bekymringen akkurat nå. De må bekjempes om man skulle se dem, men man har en ganske forvridd forestilling av virkeligheten hvis det er denne enden av drittsandwichen man velger å bite i først. Enkelt, greit og helt korrekt oppsummert. Fortjent at dette er trådens mest populære bidrag. 👍 3 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet søndag kl 17:53 Del Skrevet søndag kl 17:53 Atib Azzad skrev (Akkurat nå): Heldigvis ingen som unnskylder terror i denne tråden da. Jeg bare spør jeg. På generelt grunnlag. Nå har jeg riktignok bare skumlest tråden, har ikke fått med meg MAGA eller russer-apologister. 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet søndag kl 17:55 Del Skrevet søndag kl 17:55 1 minute ago, Ballalaika said: Jeg bare spør jeg. På generelt grunnlag. Nå har jeg riktignok bare skumlest tråden, har ikke fått med meg MAGA eller russer-apologister. sure. 3 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet søndag kl 17:57 Del Skrevet søndag kl 17:57 Atib Azzad skrev (Akkurat nå): sure. Dvs, jeg har fått med meg like mange MAGA og russer-apologister som jeg har fått med meg terror-apologister. Det er jo en måte å se det på. 3 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet mandag kl 09:51 Del Skrevet mandag kl 09:51 Om ikke annet så er det veldig mange sterke meninger i denne tråden, både fra debattantene samt om mot-debattantene. Men det er vel kanskje som forventet nå når vi er midt inne i en type politisk paradigmeskifte, og ikke minst siden median politiske ståsted på hver sin side av konflikten sjeldent virker å ha vært mer polarisert. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet mandag kl 10:06 Del Skrevet mandag kl 10:06 Veldig bra innlegg https://www.vg.no/nyheter/i/EykoXA/tidligere-alt-right-leder-hat-og-nedlatenhet-mot-kvinner-er-en-voksende-trend 3 1 Lenke til kommentar
Fatninja Skrevet tirsdag kl 04:40 Del Skrevet tirsdag kl 04:40 18 hours ago, Noxhaven said: Om ikke annet så er det veldig mange sterke meninger i denne tråden, både fra debattantene samt om mot-debattantene. Men det er vel kanskje som forventet nå når vi er midt inne i en type politisk paradigmeskifte, og ikke minst siden median politiske ståsted på hver sin side av konflikten sjeldent virker å ha vært mer polarisert. Vi er vel dessverre tilbake til normalen, som er mye krig. Som Vladimir Putin sa sånn ca: Det russiske folk kjedet seg så han startet krig. Tiden da menneskerettigheter og menneskeverd stod i sentrum er over. Nå er det barnslige psykopater som får regjere, på samme måte som de imbecile kongene regjerte før i tiden. De kjedet seg og de syns det var gøy med soldater, så de startet kriger. Føkk den lille mann som måtte lide for det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå