Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 12:32 Del Skrevet søndag kl 12:32 Ville lage Resistance 4 – Sony sa nei Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet søndag kl 15:12 Del Skrevet søndag kl 15:12 Jeg husker jeg spilte 1-ern (tror jeg) med/mot noen folk fra diskusjon.no på PS3. Det må begynne å bli en del år siden. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet søndag kl 16:01 Del Skrevet søndag kl 16:01 Jeg skulle veldig gjerne sett mer Resistance — eller i det minste en nyversjon på PlayStation 5. Husker spesielt Resistance 2 som et helt fantastisk spill, hvor de tre ulike bestanddelene (enspiller, flerspiller, samarbeid) alle leverte stor, stor underholdning. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet søndag kl 16:07 Del Skrevet søndag kl 16:07 Ønsker meg også et nytt Resistance. I tillegg en ny versjon av de gamle for jeg ville likt å spille dem igjen. Så enig med den over😅 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet søndag kl 16:09 Del Skrevet søndag kl 16:09 Har hele Resistance trilogien til PS3, i tillegg Resistance til PSP og PS Vita. Skulle gjerne likt å sedd både en Resistance 4 med dagens grafikk, men også gjerne en basic remaster ala The Nathan Drake Collection med litt bedre textures, foliage, 60fps og tilgjengelig på PS5 og PC. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Elsket særlig Resistance 2, og da spesielt co-op moduset. Spilte aldri 3ern, da det kom ut på litt feil tidspunkt for min del. Spent på Wolverine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå