Spillredaksjonen Skrevet i går, 09:00 Del Skrevet i går, 09:00 Spillertallene skyter i været for Kingdom Come: Deliverance II Solgte millionen på første dag. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Politebro Skrevet i går, 13:59 Del Skrevet i går, 13:59 Andre som får konstant bank? Føler meg som reek i game of thrones. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet i går, 14:03 Del Skrevet i går, 14:03 Ikke skjønner jeg at det spillet er så populært? noe kjedligere kan jeg ikke tenke meg! 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet i går, 14:33 Del Skrevet i går, 14:33 Spilte 1ern og det var veldig gøy. Gleder meg til dette, men venter til eg har fått kloa i et 5090 først 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 2 hours ago, ili said: Spilte 1ern og det var veldig gøy. Gleder meg til dette, men venter til eg har fått kloa i et 5090 først Med mindre du sitter på en 2060 eller noe bør ikke det være nødvendig Folk sier dette spiller alt på max i 4k med 4080. Min 3090 er overkill for min 1440p skjerm med alt på maks 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 3 hours ago, Politebro said: Andre som får konstant bank? Føler meg som reek i game of thrones. Jeg er elendig i spillet som jeg var i det første. Jeg sliter med å time combos. Funker ok i trening. Men så fort jeg skal ta en høyre, høyre, venstre, eller venstre, høyre, venstre i kamp får jeg det aldri til. Men ved hjelp av save scumming, Mutt og flaks har jeg fått kverke det jeg nå kverke så langt. Lenke til kommentar
ili Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 8 minutes ago, Gunfreak said: Jeg er elendig i spillet som jeg var i det første. Jeg sliter med å time combos. Funker ok i trening. Men så fort jeg skal ta en høyre, høyre, venstre, eller venstre, høyre, venstre i kamp får jeg det aldri til. Men ved hjelp av save scumming, Mutt og flaks har jeg fått kverke det jeg nå kverke så langt. Eg brukte veldig mye bue. Brukte stort sett bare melee om en person droppet halberd eller lignende som eg kunne bruke. Her gleder eg meg til å teste crossbow. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 1 minute ago, ili said: Eg brukte veldig mye bue. Brukte stort sett bare melee om en person droppet halberd eller lignende som eg kunne bruke. Her gleder eg meg til å teste crossbow. Man gjør ekstremt lite skade med både bue og armbrøst i starten. Jeg har ikke noe problem at folk i brynje og gambeson tåler flere piler eller bolter fra dårlig kvalitet buer og armbrøster. Men jeg skøyt flere i trynet og hode uten at de døde. Og det er litt vel mye våpen "balanse" i et tilfelle skøyt jeg en skalla kar i bakhodet fra 5 meter og han daua ikke. Jeg har en outfit med crossbow. Men fant at det er bedre å gå i mele med en gang og få Mutt til å hjelpe. Har jeg flaks kan jeg stealth kille en kar før de andre kommer løpende Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Helt vanvittig tregt og kjedelig spill. Bare for å lage en potion må du gjennom en masse klønete småting. Cutscenes hele tiden og altfor mye prating. Tilogmed når du skal plukke noe herbs eller lignende så er det en liten cutscene HVER eneste gang. Veldig klossete bevegelser og slåssing og helt utrolig at dette har fått gode kritikker. Dårlig meny, dårlig info om hvordan og hvor og i det hele tatt minner det meg om et Commodore64 spill fra 1985...... Hadde jeg visst hvor ulidelig tregt og klunky dette var så hadde jeg aldri kjøpt til info til dere som er i tvil.... Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Merkelig å klage på at spillet spilles slik det er ment å spille, som en historisk sim. 1 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 4 hours ago, Tåka said: Ikke skjønner jeg at det spillet er så populært? noe kjedligere kan jeg ikke tenke meg! Det skiller seg ut i mengden og det er sikkert noen som liker den typen gameplay. For min del synes jeg 1'ern var såpass kjedelig at jeg ikke har tenkt å spille dette. Men alle spill trenger jo ikke passe for alle. Jeg vil vel heller ha mer av slike spill som skiller seg ut, selv om det sikkert er mange av de jeg ikke er interessert i. 3 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) Synes det er flott at denne type spill fremdeles lages, som en motsetning til det generiske AAA-opplegget fra Ubisoft og co. Tror også de sterke salgstallene er en refleksjon av hvordan mange er lei av den type spill som har preget vestlig AAA-produksjon de siste årene, a la Far Cry 6, Dragon Age Veilguard, Concord, Forsaken, Star Wars Outlaws, SS Killed The JL etc., og ser på KCD2 som et friskt pust. Endret 20 timer siden av Peter Johansen 1 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 5 hours ago, Tåka said: Ikke skjønner jeg at det spillet er så populært? noe kjedligere kan jeg ikke tenke meg! And yet.. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Etter at jeg prøvde et japansk hack`n slash spill som jeg avinstallerte med en gang var dette spillet en gedigen opptur. 2 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Vanskelig å legge dette spillet fra seg om kveldene.... Koser meg for mye. Tips til dere som sliter i melee fights. Finn Tomcat som kan lære dere masterstrike. Endrer alt da man kan angripe direkte inn i fiendens slag istede for å parry. Og med bue etc så er det mest for å påføre bleed på mest mulig fiender før du drar sverdet. Og........Hunden Mutt er noe av den beste hjelpen du kan i i kamp, og bør finnes kjapt. Selger mye strong potions eg for mucho cash. Og blacksmithing for å lage mine egne våpen er ett must. Stjele hester er og en god inntektskilde, selges hos nomadene. 1 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Husker at jeg la vekk rdr2 av nevnte grunner mange sier her. For clunky, for tregt, for mye små scener hver gang man skal gjøre noe. Ga det et forsøk til en stund etter,og er nå mitt all time favoritt spill! Sier ikke at dette når rdr2, men har sine likheter gameplay messig. man må liksom være i rette "mood" for å spille historiske sim spill. Det er ikke fast paced, og det er vel ikke for alle antar jeg. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Tåka skrev: Ikke skjønner jeg at det spillet er så populært? noe kjedligere kan jeg ikke tenke meg! Helt enig , fly rundt med økser og sverd - vi gjør det i vært bidige spill . Begynner å bli lei middelalderen . Vertfall spe på med noen monster 😉 . Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Fleskelars skrev: Tåka skrev: Ikke skjønner jeg at det spillet er så populært? noe kjedligere kan jeg ikke tenke meg! Helt enig , fly rundt med økser og sverd - vi gjør det i vært bidige spill . Begynner å bli lei middelalderen . Vertfall spe på med noen monster 😉 . Kdc2 skiller seg jo veldigt ut med att det er null monstre, er jo det i nesten alle andre middelalder spill. Banditter er monstre nok når de kommer etter deg i rustning og med digert skjold. 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Fantastisk bra spill så langt. På høyde med Witcher 3, men med mer realistiske karakterer (ikke bedre og ikke dårligere). Folk som sliter med kamper har bare ikke skjønt at man må gå opp i level først for å lykkes. Henry er svak i hele early game frem til han har fått litt perks og levels. Han må også få bedre utstyr. Første kampen mot to banditter tok ca. 20 forsøk med savescumming for meg, mens jeg tok syv banditter på én gang ca. ti-femten timer senere. Dette er derimot et spill som MÅ ha mods. Last ned alle quality of life modsene som kutter ut tidssløsing, som f.eks cutscene hver gang man plukker en sopp, eller hamring i en halvtime for å lage et sverd. Da er dette kjempebra. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Fleskelars skrev: Tåka skrev: Ikke skjønner jeg at det spillet er så populært? noe kjedligere kan jeg ikke tenke meg! Helt enig , fly rundt med økser og sverd - vi gjør det i vært bidige spill . Begynner å bli lei middelalderen . Vertfall spe på med noen monster 😉 . Ja det er bedre og springe rundt i CoD i Enjørning kostyme og våpen som ser ut som dem er kjøpt på ringo . :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå