Gå til innhold

Valg av ny stasjonær pc/laptop for Fusion 360

Anbefalte innlegg

Jegbhar en ganske kraftig PC som fungerer som bare det etter 10 år. Jeg ga vel rundt 35.000 for denne for snart 10 år siden. Den har 32GB ram, I7 4ghz CPU 2TB SSD og skjermkort som var det råeste på markedet når jeg kjøpte den. 2x i SLI etc. 

denne fungerer som sagt den dag i dag uten problemer med Fusion men den støtter ikke Windows 11 grunnet CPU.

Pcen jeg har er nok overkill til mitt bruk, spesielt siden jeg så og si aldri spiller. Jeg hadde planer når jeg kjøpte den, men det ble bare med de to første ukene. Jeg kommer til å bruke den ene og alene til Fusion 360, adobe CS og litt videoredigering av og til. 

Jeg vil ha en PC som varer noen år. En som har muligheter for oppgradering og jeg vil ha mye ram. 

CPU har jeg ikke peiling på. AMD eller Intel vet jeg ikke forskjellene på. Men jeg vil ha noe som er litt fremtidsrettet og som kjlrer Fusion 360 uten problemer og takler 3D rendering samt videoredigering etc. 

Jeg tenkte å bruke Komplett sin pc bygger. Jeg trenger kun selve PC'en og ikke skjerm, tastatur, mus etc. 

Budsjett vet jeg ikke, men får man noe som dekker mine krav for rundt 25k blir jeg glad :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...