Blu-Boss Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Har 2 bilder som er for mørke.Finnes det noe gratis prog på nett der jeg kan gjøre de litt lysere? Er ikke så mye som skal til 😕 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Paint.net er ganske enkel i bruk. Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar AI that shit! Bruk DeepSeek,ChatGPT,Mistral, eller Anthropic. AI vill sannsynligvis gjøre en raskere og bedre jobb enn om du skal bruke tid på å lære deg et bildeprogram selv. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar 7 hours ago, Blu-Boss said: Har 2 bilder som er for mørke.Finnes det noe gratis prog på nett der jeg kan gjøre de litt lysere? Er ikke så mye som skal til 😕 Gratis program - Ja visst. Gimp (veldig avansert). XnView MP - egentlig ment som bildebrowser for lokalt lagrede bilder, men har en del innebygde filtre som muliggjør justering av bilder. Der DU kan gjøre bilder litt lysere? Hvis du har tid og lyste er det ingenting i veien for å lære seg bilderedigering med Gimp, finnes en god del opplæringsvideoer på youtube. Hm - skulle egentlig ikke så mye til for å søke seg frem til en kortfattet oppskrift på nett hvordan man gjør dette med Gimp: https://www.wikihow.com/Adjust-Brightness-in-GIMP Hvis du allerede skjønner prinsippet bak layers, så tror jeg dette beskriver en ganske bra fremgangsmåte: https://gimps.de/en/tutorials/gimp/picture-photo-image/brighten-lighten/index.htm 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Faststone Image Viewer er gratis og kan også gjøre dette veldig lett. 1 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet fredag kl 23:43 Forfatter Del Skrevet fredag kl 23:43 Takker fir alle svar.Jeg ble tipset om et prog som er innebygget i Win 11 og som jeg ikke visste om.Den fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå