Raphaug Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tenker når du enn skal montere en sånn brakett for å ha i toppen, må man ta av den når man skal etterfylle vann? Hvordan fester man den? Bilder og guider! Vis meg! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vel for å feste selve braketten i toppen må du dremle litt.....men selve braketten er designet slik at du kan åpne kunn lokket, mens resten av tanken sitter fast Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jepp. Du trenger kun å skru av plastlokket. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ok, takk for svar Bra at det ikke blir en mer komplikason en å skru av lokket for å etterfylle vann Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Berre husk å skru av pumpa først! (Som eg gløymte ) Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Berre husk å skru av pumpa først! (Som eg gløymte ) hehe, hva skjedde? Vann i hele kabinettet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Berre husk å skru av pumpa først! (Som eg gløymte ) hehe, hva skjedde? Vann i hele kabinettet? mhm.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Berre husk å skru av pumpa først! (Som eg gløymte ) hehe, hva skjedde? Vann i hele kabinettet? mhm.. Hvordan klarte du det? hadde du veeeldig lite vann i tanken og kraftig pumpe? pumpa drar jo som regel like mye vann ut av tanken som den fyller på så vannet pleier ikke å flyte over Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Berre husk å skru av pumpa først! (Som eg gløymte ) hehe, hva skjedde? Vann i hele kabinettet? mhm.. Hvordan klarte du det? hadde du veeeldig lite vann i tanken og kraftig pumpe? pumpa drar jo som regel like mye vann ut av tanken som den fyller på så vannet pleier ikke å flyte over det spruter i overflata. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Men hva om man bruker den braketten for å feste aqtuben i 5.25 brakett da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Men hva om man bruker den braketten for å feste aqtuben i 5.25 brakett da? Da må du ta den av. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm. Det skal ikke sprute vann i toppen av tanken hvis det er nok vann der. Var det så lite? Eller er tanken så liten? Eller hva skjedde egentlig. Man skal ikke trenge å skru av pumpa for å fylle på litt vann, for da renner jo vannet ned, eller er det vakum? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Den var fylt slik at den øverste nippelen skkurat ikkje var dekka. (der vatnet kom inn) Så den var ikkje heilt full nei. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Men hva om man bruker den braketten for å feste aqtuben i 5.25 brakett da? Da må du ta den av. går det ikke å bare holde pcen på høykant da? har jeg tenkt å gjøre, når jeg får montert mitt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Men hva om man bruker den braketten for å feste aqtuben i 5.25 brakett da? Da må du ta den av. går det ikke å bare holde pcen på høykant da? har jeg tenkt å gjøre, når jeg får montert mitt Jo, så lenge tanken står oppreist så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå