Lyncs Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Jeg har et galaxy f9 fe nettbrett som jeg kobler til pc-en med usb-kabel og kan åpne en fil fra nettbrettet til et redigeringsprogram på pc-en, men ikke omvendt, dvs. at jeg finner ikke pc-en når jeg skal importere en fil fra pc-en til nettbrettet. Hva er årsaken til det? Endret 7. februar av Lyncs Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar 9 hours ago, Lyncs said: Hva er årsaken til det? Kanskje fordi nettbrettet fremstår som en ekstern lagringsenhet (=disk) sett fra PC'en, mens det ikke er noen slik funksjonalitet den andre veien? Kan du i stedet eksportere filer fra PC'en til nettbrettet og få tak i filene på nettbrettet på den måten? Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar nebrewfoz skrev (1 time siden): Kanskje fordi nettbrettet fremstår som en ekstern lagringsenhet (=disk) sett fra PC'en, mens det ikke er noen slik funksjonalitet den andre veien? Kan du i stedet eksportere filer fra PC'en til nettbrettet og få tak i filene på nettbrettet på den måten? Jeg kan eksportere fra PC til nettbrettet men det blir litt mer tidkrevende enn om jeg kunne åpne fra en app på nettbrettet? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Du må dele mappe på PC-en og bruke app på tlf som støtter smb browsing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå