Bax Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Hei. setter stor pris på om noen kan hjelpe meg. spillet det gjelder er: Red Alert Remastered. laptop: Rtx 4070 Intel 14900hx 16gb ram Spillet oppfører seg merkelig. Har noen ganger samme fart som andre spillere. Som regel i starten i såfall. Mere tanks og soldater og bygninger, jo tregere går spillet. Om jeg skal observere ett spill som på går, så er det start og stopp hvert andre sekund sirka. Trykker jeg da ctr+alt+del og er da ute av spillet men på skrivebord, så hører jeg spillet går 100% i bakgrunnen uten stopp. Jeg har nå hatt 3 laptoper og samme skjer med alle sammen. Testet i dag på Elkjøp med en annen maskin også og dens nett . Samme skjer der. Da jeg kom hjem i dag jeg fant ut att spillet går fint i bakgrunnen. Før dette tenkte jeg først det var nettet mitt. Men det oppførte seg jo helt likt med nettet der og maskin med 4060 skjermkort. noen som har en løsning? på forhånd takk. att.swbzlVOpAxQPdgAscEIAB02-cOGdSgQsR3QZ6AesHEs.mp4 Endret 6. februar av Bax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå