Gå til innhold

Kjip opplevelse i fitte landet russland

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare kose meg på ferie i fred og ro.

Men det forbanna Ladoga Hotel var ekstremt respektløst mot meg.

Jeg skulle bare ta en tur på badet, og fordi hotellet ikke gjorde nødvendig vedlikehold, så hengte låsen seg opp. Så jeg kom ikke ut av badet, og hadde ikke annen valg enn å lage hull i døren for å komme ut. Hadde ingen muligheter å tilkalle hjelp. Det er ekstremt skremmende å være låst inne i ett lite rom og potensielt livsstruende å være innelåst i flere dager uten tilgang på mat. Alikevel mente fitte hotelet at jeg skal betale for konsekvensen av dem sin dårlige dørlås.

Har alltid hatt ett positivt syn på russland, stort sett bare hyggelige folk som ikke ønsker meg noe vondt. Men denne episoden gjorde meg forbanna. Jeg sa til hotel faenskapet "i fucking love russia, but as revenge i will donate money to the ukrainian army, and that will kill your relative. Nevnte også for dem at trump har sagt at nesten 1000000 russere har blitt drept så langt.

Og så fikk jeg gjelp av 2 hyggelige politibetjenter som hjalp meg av få refundert pengene(jeg oppsøkte politiet selv), men endte med å betale dritt hotellet 23000 rubler. 

Jeg vurderer seriøst å finne en ukrainsk general som har mistet familien sin i krigen, og som konsekvens vil være hateful nokk til å ta i mot penger fra meg, til å utføre " property damage" på hotellet som hevn.

Dette var selvsagt en spøk, jeg skrev det for å illustrere at jeg er sint. Jeg oppfordrer ikke eller planlegger selvsagt ikke slike voldelige ting. Men jeg lurer på om dere har ideer til mere lovlige måter jeg kan hevne meg på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale å følge regjeringens reiseråd, de er der av en grunn og bryter man den vil ikke reiseforsikring være gyldig.

Om du klarte komme deg ut av landet med under 3000 NOK i tap har du virkelig vært heldig. Mange blir ranet for mere enn det av korrupt politi de treffer på. Ja, du har virkelig vært heldig her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...