GÃ¥ til innhold

🎮 Playstation 5 skrur av seg selv. | Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri opplevd dette før, det at Ps5 skrur av seg selv rett under når jeg spiller. Dette problemet startet her forleden, i går skrudde den seg selv av opp mot tre ganger løpe av en dag. Jeg får den til og gå igjen, med og trekke ut strøm ledningen og putte den i igjen. Hver gang jeg opplever at konsollen skrur av seg selv så får jeg opp en varsel om at den ikke har blidt skrudd av ordentlig når jeg får den til og gå igjen.

Jeg prøvde og se etter hjelp på Playstation sin nettside om dette problemet, jeg syns helt ærlig at det er altfor mange steg for og få rettet opp i dette problemet. Jeg er ikke så fan av det. 😔

Har noen andre også opplevd det samme, og har bedre erfaring enn meg? Hva bør jeg gjøre?
Trenger hjelp.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står konsollen åpent, altså ikke i et skap eller en hylle?

Er det spesielt varmt i rommet der konsollen står?

Har du tatt av platene på siden for å komme til støv portene hvor du kan få ut støvet med en støvsuger?

Er det et spesifikt spill eller i alle?

Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Står konsollen åpent, altså ikke i et skap eller en hylle?

Er det spesielt varmt i rommet der konsollen står?

Har du tatt av platene på siden for å komme til støv portene hvor du kan få ut støvet med en støvsuger?

Er det et spesifikt spill eller i alle?

Den står oppreist på en tv-bord. Må ha det litt varmt, pga jeg er ikke 100% frisk.

Nei, jeg har ikke støvet ned den. Orker ikke og støvsuge den nå. Jah, jeg vet at det trengs og gjøres.

Er ikke sikker om det skjer med alle spillene mine. 🤔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...