TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg har aldri opplevd dette før, det at Ps5 skrur av seg selv rett under når jeg spiller. Dette problemet startet her forleden, i går skrudde den seg selv av opp mot tre ganger løpe av en dag. Jeg får den til og gå igjen, med og trekke ut strøm ledningen og putte den i igjen. Hver gang jeg opplever at konsollen skrur av seg selv så får jeg opp en varsel om at den ikke har blidt skrudd av ordentlig når jeg får den til og gå igjen. Jeg prøvde og se etter hjelp på Playstation sin nettside om dette problemet, jeg syns helt ærlig at det er altfor mange steg for og få rettet opp i dette problemet. Jeg er ikke så fan av det. 😔 Har noen andre også opplevd det samme, og har bedre erfaring enn meg? Hva bør jeg gjøre? Trenger hjelp. 1 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg tipper på at den blir for varm, gammel kjølepasta og støv er nok en faktor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden El burro skrev (12 minutter siden): Jeg tipper på at den blir for varm, gammel kjølepasta og støv er nok en faktor. Jah, det er litt støv på den. Ikke vet jeg, du har sikkert rett. 🤔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden En annen ting jeg også la merke til, var at når jeg trekker ut strømpluggen bak konsollen. Den var varm, men ikke så varm at den har smeltet da. 🤔 Så klart @El burro kan være inne på noe i det han sier. 🙄 Lenke til kommentar
hensley Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden https://profeelo.com/sexchat Lenke til kommentar
Iki Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Står konsollen åpent, altså ikke i et skap eller en hylle? Er det spesielt varmt i rommet der konsollen står? Har du tatt av platene på siden for å komme til støv portene hvor du kan få ut støvet med en støvsuger? Er det et spesifikt spill eller i alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå