dTd Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Hei! Jeg har blitt forespurt om å hjelpe en god venn med å lage en enkel nettside for han. Siden skal være veldig enkel, med et par undersider, for eksempel: kontakt, om, bilde-galleri. Jeg er jobber som en frontend utvikler, skulle han bare hatt en statisk side uten bilde-galleriet så hadde dette vært meget simpelt for meg å fikse. Men siden vi skal blande inn et galleri med en enkel måte for han å laste opp og organisere bilder på, så blir jeg litt usikker på hva den beste løsningen er. Han har ikke noe i mot å betale noen kroner i måneden for en ferdig tjeneste. Men jeg har også sett litt på å bare lage en veldig enkel react side, som kjører i github pages med sanity for hosting av bilder (og evt innhold, slik at jeg ikke trenger å redigere kode for å redigere innholdet), slik at han kan logge seg på i sanity og laste opp/redigere bilder og tekster der, slik at jeg ikke må lage en egen pålogging/admin side bare for opplastning av bilder. Sanity har jo også gratis tier for mindre prosjekter, så dette ville jo evt vært gratis. Er det noen andre åpenbare løsninger eller forslag her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå