Lemongrass Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hei, Jeg har sendt en henvendelse til 10-20 advokatfirmaer og ikke fått noe svar. Synes det er rart når det gjelder en sak som potensielt kan ende opp i retten og gjøre at firmaet tjener store penger. Er supply and demand så stor til advokatenes fordel at de vasser i spennende saker de kan velge å vrake i? Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Tror ikke det trenger å være spennende. Be om en konsultasjon og betale for tiden vil fungere hos mange. Vi vet ingenting om din henvendelse så umulig å svare på hvorfor du ikke får noen respons. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Generelt sett ikke, og det er alminnelig høflighet å si fra om at man ikke ønsker å ta et oppdrag. Hvor lang tid har det gått? For egen del vil jeg si at det er lite fristende å svare på en henvendelse hvis jeg ser at den er sendt en masse til 10-20 andre firmaer, det er en stabel med vedlegg, det er lite konsist forklart hva som er saken i selve eposten, og man nesten må lete frem hva som er saken i dette. Ikke fordi det ikke er kjærkomment med nye saker, men fordi det raskt blir veldig mye jobb bare å avklare om dette er noe vi kan gjøre - og høy risiko for at et annet, større firma allerede har svart (så bortkastet tid å svare). Men jeg jobber i et nokså lite firma. Mellomstore og større firmaer har andre kalkyler på tidsbruk. Endret 3 timer siden av krikkert 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå