rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 20 minutes ago, Valmeth said: Det er vel minst 2 svensker og en bosniakk som er drept så han har tydeligvis ikke bare gått etter (mørke) innvandrere. Fordommene kunne ikke blitt tydeligere. Går du virkelig rundt og innbiller deg at svensker og bosniere ikke kan være mørk i huden? Lenke til kommentar
Valmeth Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg sitter tydeligvis på mer info enn deg. I øvrigt er inlegget så hjernedødt at du får vel ta egne fordommer til hjelp for å liste ut hva slags person jeg er. Skjerp deg.. 2 Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 47 minutes ago, Noxhaven said: Om han så skal vist ha ropt.. Tja, kanskje vi skal vente til en seriøs media raporterer dette? Når ingen i Sverige, ingen i Norge og ingen i Danmark skriver noe om det ennå, selv om det ville gitt ekstremt mange klikks så virker det veldig som at det er noe veldig usikkert som ingen ønsker ta sjansen på å raportere siden det ennå så lenge ikke kan kategoriseres som noe annet enn "Hear say".. vel annet enn deg og "yahoo.com" da. Er dette noe du ønsker å stå for her på forumet? Han skal vist.. så da er vel motivet..? Det skal vist være "Ni skal bort från Europa !" https://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-undersoker-dramatisk-video/82641122 Hvorfor har du problemer med dette ? 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Som jeg fryktet...og forventet egentlig ikke noe annet fra det partiet. I en tid der vi må bygge broer og forene folk så kommer dette oppgulpet fra en profilert norsk politiker. Endret 2 timer siden av Boing_80 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lilletrump Listhaug fornekter seg ikke. Hun er et motbydelig menneske. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden Dette blir styggere og styggere. Fy skam BBC! Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9 minutter siden Del Skrevet 9 minutter siden Boing_80 skrev (13 minutter siden): Dette blir styggere og styggere. Fy skam BBC! Leste du artikkelen? Fyren på bildet er en som uttaler seg, ikke et bilde av det de mener er han som skjøt... Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 5 minutter siden Del Skrevet 5 minutter siden Eddie_Peddie skrev (4 minutter siden): Leste du artikkelen? Fyren på bildet er en som uttaler seg, ikke et bilde av det de mener er han som skjøt... Jeg linket egentlig til denne videosnutten: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå