Neptun1 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Gouldfan skrev (4 timer siden): Jeg sa bare det er min mening at Massemordere som Örebro mannen eller Breivik eller Terrorister, skal ha bilde og navn fort i media. Begrunnelsen er at ellers kan internet koke over av anklagelser og spekulasjoner om terror osv. Dersom de er 100% sikre på at de kjenner identiteten til morderen så støtter jeg dette, nettopp for å forhindre spekulasjoner. Og det er da på sin plass å opplyse om at de ikke kjenner til noe motiv (om det er tilfellet) - av samme årsak. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Gouldfan skrev (1 time siden): Lasermannen husker jeg, leeeeenge etter tror årevis før de viste bilder av han. Såklart "hittar" pressen han til slutt. Men Örebro mannen kom fort, det er selvfølgelig pga alvorlighetsgrad 11 drepte og flere sårede.... Du mener det var feil å vise navn og bilde, jeg mener det er riktig. Slutt å si du inte forstår, det er bare min mening, og det må jeg få lov til å mene. Dessuten så får de sikkert tips fra tidligere grannar og folk som viste hvem han var... Selv ikke lysthaug klarer å holde seg for slike syke innlegg på nett, selv om det var åpenbart at det var nok en høyrevridd incel som stemmer på henne/tilsvarende partier. Brain rot 5 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Salvesen. skrev (1 time siden): Selv ikke lysthaug klarer å holde seg for slike syke innlegg på nett, selv om det var åpenbart at det var nok en høyrevridd incel som stemmer på henne/tilsvarende partier. Brain rot Hva er det du snakker om? 1 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Neptun1 skrev (7 minutter siden): Hva er det du snakker om? Skyteren. 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Salvesen. skrev (7 minutter siden): Skyteren. Fortell oss gjerne mer om skyteren, du som tydeligvis sitter på informasjon. 🤡 Endret 7. februar av Paxville 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Valmeth skrev (På 6.2.2025 den 21.15): Det er vel minst 2 svensker og en bosniakk som er drept så han har tydeligvis ikke bare gått etter (mørke) innvandrere. Det heter bosnier. Bosniakk? Seriøst? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Paxville skrev (7 minutter siden): Fortell oss gjerne mer om skyteren, du som tydeligvis sitter på informasjon. 🤡 Kjenner hen ikke, jeg sa at det mest sannsynligvis var det som du kan lese i posten min. Jeg har ikke sagt det stemmer. Men fra jeg sa det første gang til jeg sa det i dag har sannsynligheten vokst noe enormt. 2 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) fredrik2 skrev (2 timer siden): Alltså når du bland annat skriver "Jeg bare sier at de fleste normale land bortsett fra Sverige viser navn og bilde av massemorder." Når alla vet att de visade bilden på Örebro så förstår man ju fremdeles ikke vad det är du vill fram till når kanske hälften av inläggen uppenbart är helt fel. Man visar bilder och namn på massmördare och andra kriminella i Sverige och man har gjort det i lang tid. Som sagt så tyckte jag ikke det var så viktigt som visa andra att omedelbart visa namn och bilde på gärningsmannen. Inte lang nog tid😉 Det er selvsagt at man viser navn og bilde på en massemorder. Endret 7. februar av Gouldfan Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar 16 minutes ago, Boing_80 said: Det heter bosnier. Bosniakk? Seriøst? Bosniaker er betegnelsen på de innbyggerne i Bosnia-Hercegovina som på grunn av sin muslimske tro eller tradisjon ikke føler seg som kroater eller serbere. Den bosniske grunnloven slår fast at landet har tre «konstituerende folkeslag» – bosniaker, serbere og kroater. Faktaboks Uttale bosnjˈaker 2 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) slettet Endret 7. februar av VifteKopp Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Femtekolonne skrev (8 minutter siden): Bosniaker er betegnelsen på de innbyggerne i Bosnia-Hercegovina som på grunn av sin muslimske tro eller tradisjon ikke føler seg som kroater eller serbere. Den bosniske grunnloven slår fast at landet har tre «konstituerende folkeslag» – bosniaker, serbere og kroater. Faktaboks Uttale bosnjˈaker Ok. Jeg tok feil. Takk for rettelsen. 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar (endret) Paxville skrev (20 timer siden): Fortell oss gjerne mer om skyteren, du som tydeligvis sitter på informasjon. 🤡 Tror ikke vi skal forvente noen svar her. Visse folk er åpenbart skuffet over at de ikke kan knytte hendelsen til det de egentlig ønsker. Endret 8. februar av Neptun1 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Neptun1 skrev (16 minutter siden): Tror ikke vi skal forvente noen svar her. Visse folk er åpenbart skuffet over at de ikke kan knytte hendelsen til det de egentlig ønsker. Sylvi ja.. 6 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Salvesen. skrev (30 minutter siden): Sylvi ja.. Eller kanskje statsminister Ulf Kristersson: https://www.nettavisen.no/nyheter/sveriges-statsminister-ulf-kristersson-handler-om-innvandring/s/5-95-2266156 Hvilket ikke er feil heller etter daglige eksplosjoner, skytinger (drap og drapsforsøk), vold og voldtekter gjennom mange år. Mange vil nok urettmessig benytte denne hendelsen til å legge lokk på en livsviktig debatt om alle feil som er begått i innvandringspolitikken - selv om den ikke har noe med innvandring å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Neptun1 skrev (Akkurat nå): Eller kanskje statsminister Ulf Kristersson: https://www.nettavisen.no/nyheter/sveriges-statsminister-ulf-kristersson-handler-om-innvandring/s/5-95-2266156 Hvilket ikke er feil heller etter daglige eksplosjoner, skytinger (drap og drapsforsøk), vold og voldtekter gjennom mange år. Mange vil nok urettmessig benytte denne hendelsen til å legge lokk på en livsviktig debatt om alle feil som er begått i innvandringspolitikken - selv om den ikke har noe med innvandring å gjøre. Det er ingen som benekter at Sverige har ett problem med innvandring og kriminalitet. Men de har åpenbart ett problem med incels og høyrevridde Psykopater. Og de er ikke alene. Og Sylvi som velgerene hennes valgte fokusere på førstnevnte problem før de hadde detaljer om hendelsen. Selv om det var åpenbart at dette var en hendelse av sistnevnte. Men ikke så lett når en lider av årets ord, brain rot. 4 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Salvesen. skrev (1 minutt siden): Det er ingen som benekter at Sverige har ett problem med innvandring og kriminalitet. Men de har åpenbart ett problem med incels og høyrevridde Psykopater. Og de er ikke alene. Og Sylvi som velgerene hennes valgte fokusere på førstnevnte problem før de hadde detaljer om hendelsen. Selv om det var åpenbart at dette var en hendelse av sistnevnte. Men ikke så lett når en lider av årets ord, brain rot. Har de det - kilde? Hvilket problem er størst i Sverige pr i dag? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Neptun1 skrev (2 minutter siden): Har de det - kilde? Hvilket problem er størst i Sverige pr i dag? Kilde, hendelsen i denne tråden og tilsvarende hendelser. Det blir fôr åpenbart til å gi mer tid til. Om du vill lukke øynene så må du gjerne gjøre det. Skal en kun gjøre noe med de største problemene? Om så er det ikke innvandrere som er ett problem i Europa. 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar (endret) Neptun1 skrev (14 minutter siden): Har de det - kilde? Hvilket problem er størst i Sverige pr i dag? Organisert kriminalitet med syntetisk narkotika opprinnelse Øst-Europa og marihuana fra Afghanistan og asia. Jeg har enda til gode å se gode argumenter for at salget ikke ville ført til lignende kriminalitet om andre enn asylsøkere tok seg av salg. ...jøss. Så diskuterer vi asylsøkere og organisert kriminalitet i nok en tråd her på forumet. Endret 8. februar av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Salvesen. skrev (1 time siden): Kilde, hendelsen i denne tråden og tilsvarende hendelser. Det blir fôr åpenbart til å gi mer tid til. Om du vill lukke øynene så må du gjerne gjøre det. Skal en kun gjøre noe med de største problemene? Om så er det ikke innvandrere som er ett problem i Europa. Du må nok forsøke bedre enn dette ang. dine påstander. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Neptun1 skrev (1 minutt siden): Du må nok forsøke bedre enn dette ang. dine påstander. Næ, tenker det holder i massevis jeg. er helt klar over at mange av «dere» bare lukker øyne og ører og fortsetter på samme tralten. Kommer ingen vei uansett. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå