:utakt Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lurer på hva "sjåføren" får betalt her? En grei årslønn for å følge med på en selvkjørende doning, klar til å gripe inn hvis det trengs? Åtte timer hver dag. Det høres utrolig kjedelig ut! 😅 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Orion666 skrev (34 minutter siden): Resultatene av utprøvingen vil uansett snakke for seg. Det er ingen som forsøker å feie dette under teppet. Ruter VIL ha oppmerksomhet om dette, og da må de tåle kritisk søkelys. Slikt er skjerpende. Du har nå tre innlegg med stort sett kverulering og ikke på ett eneste tidspunkt er du i nærheten av det som jeg håpte på å diskutere, nemlig hvor lurt man synes dette prosjektet er. Av det jeg kan se så kan det fort koste Ruter 50 millioner(i tillegg til ca 100 millioner i offentlig støtte). Jeg synes det er uvettig. Har du noen mening eller vil du bare fortsette å kose deg med kverulering? Endret 4 timer siden av uname -i Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Kakkelfant skrev (21 minutter siden): De klarer knapt nok å få den bemannede kollektiv transporten til å gå, så dette må jo bare bli suksess Hm? Stort sett alle trikker, baner og busser går som de skal i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden uname -i skrev (58 minutter siden): Du har nå tre innlegg med stort sett kverulering og ikke på ett eneste tidspunkt er du i nærheten av det som jeg håpte på å diskutere, nemlig hvor lurt man synes dette prosjektet er. Av det jeg kan se så kan det fort koste Ruter 50 millioner(i tillegg til ca 100 millioner i offentlig støtte). Jeg synes det er uvettig. Har du noen mening eller vil du bare fortsette å kose deg med kverulering? Dersom du ønsker en saklig og god diskusjon, er det lurt å ta utgangspunkt i fakta. Du starter med negativ spekulasjon og informasjon som spenner fra spekulasjon til direkte feil. Jeg forsøker bare å hjelpe deg. Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 8 minutes ago, Orion666 said: Dersom du ønsker en saklig og god diskusjon, er det lurt å ta utgangspunkt i fakta. Du starter med negativ spekulasjon og informasjon som spenner fra spekulasjon til direkte feil. Jeg forsøker bare å hjelpe deg. Lästa igenom dina inlägg i tråden. Det enda som kan anses handla om fakta är denna "Oslo Kommune er ikke fungerende eier. Oslo kommune er eier, sammen med Akershus fylkeskommune." Ser inget som tyder på att du önsker en god og saklig diskussion. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Orion666 skrev (35 minutter siden): Dersom du ønsker en saklig og god diskusjon, er det lurt å ta utgangspunkt i fakta. Du starter med negativ spekulasjon og informasjon som spenner fra spekulasjon til direkte feil. Jeg forsøker bare å hjelpe deg. På slutten av et lengre innlegg så skrev jeg at Oslo Kommune eide Ruter, mens det riktige er at Oslo Kommune eier 60% av Ruter. Enhver med leseforståelsen til en 12-åring vil se at denne "feilen" er totalt uvesentlig for budskapet i det innlegget. Allikvel så var denne uvesentligheten det eneste du gjorde et poeng av. Ikke noe annet. Det er en gjennomskuelig taktikk for noen som er irritert over det som skrives, men som ikke har mental kapasitet til å komme med noe vektig i retur. Så da tyr du til ren sabotasje av diskusjonen og det ser ut til å være et varemerke for ditt bidrag her på forumet. Endret 2 timer siden av uname -i Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden uname -i skrev (24 minutter siden): Allikvel så var denne uvesentligheten det eneste du gjorde et poeng av. Ikke noe annet. Det er en gjennomskuelig taktikk for noen som er irritert over det som skrives, men som ikke har mental kapasitet til å komme med noe vektig i retur. Så da tyr du til ren sabotasje av diskusjonen og det ser ut til å være et varemerke for ditt bidrag her på forumet. Takk for dine konstruktive bidrag til en saklig og faktadrevet diskusjon. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Orion666 skrev (Akkurat nå): Takk for dine konstruktive bidrag til en saklig og faktadrevet diskusjon. Jeg har hvertfall levert et bidrag til moderator. Og så tror jeg alle som er interessert i god debatt vil anse det som konstruktivt. 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 50 kroner per tur for voksne, det bør jo utkonkurrere taxiene som stort sett starter på en liten hundrelapp. Men hvordan kan Ruter gjøre dette økonomisk lønnsomt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå