AlpakkaMafakka Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden tankbug skrev (30 minutter siden): Angående hvilken karakter det gjelder, så er jo det ganske interessant. Jeg ser for meg at det er hun som er "messias" som "englene" tilber. Det gir mening. Det er mye som kan vises der for å se hvordan den konflikten startet. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden The Avatar skrev: Blir spennande å sjå. Eg trur ikkje det er ein karakter frå fyrste sesong / fyrste spelet som blir vidareført til sesong 2, det kan være det men då er det rart at ein ikkje vil gå ut med kven som skal være skodespelaren. Sidan ein hintar til at karakteren vil få ei eiga episode slik som Frank gjorde i fyrste sesong så vil eg gjette på at vi får stifte nærmare bekjentskap til ein av bankranarane som som tydelegvis prøvde å rane ein bank i det zombieutbruddet skjedde eller umiddelbart etter zombieutbruddet. Dette er karakterar som vi i spelet får vite om gjennom å utforske bankvelvet. Tviler, det må være noe skikkelig agenda aktig for at de bruker tid på det. Sannsynligvis er det en av transene fra skogsfolket. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26 minutter siden Del Skrevet 26 minutter siden AlpakkaMafakka skrev (5 timer siden): Ikke glem den ekle sexualiseringen av Ellie fra første spillet hvor hun er bare 14 år. Og så ble den samme gjengen sjokkerte da Ellie viste seg å være lesbisk (noe som kom veldig tydelig frem i første spill og Left Behind), så de viste seg å være "media illiterate". På hvilken måte kom det tydelig frem i det første spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå