Vedgy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vil kjøpe enten bluetooth eller ir-adapter slik at jeg kan sende filer mellom min stasjoære pc og min kjære nokia 6600. hva er lurest å kjøpe, og hva koster det meg? Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vet om en blåtann til data. Du får kjøpt den hos Telekiosken og den koster 599,- Fins muligens mange flere.. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kjp Billinton adapteret på Clas Ohlson, 399kr. Og det funker som f*en. Veldig bra adapter sammenlignet med det jeg hadde før det, som datt fra hverandre.. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg ville ha kjøpt Bluetooth adapter fordi det har mye bedre rekkevidde enn IR. Jeg har selv dette adapteret, og det fungerer helt glimrende. Jeg betalte 400 kr på Itbutikken for dette i sommer, men nå ser jeg at prisen har blitt en del høyere.. Men jeg hadde ikke vært i tvil i valget mellom BT og IR iallefall! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte IR og det er noe jeg angrer sterkt på. Med IR må du ha mobilen i en rett linje, noe som er litt stress når du skal føre over ting. Men jeg har ikke hatt problemer med den til nå da Kostet meg ca.400 tror jeg Endret 17. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har dette Bluetooth-adapteret, og det fungerer glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå