Monster Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg får opp "enheten er ugyldig for inngang" når jeg skal inn på treningssenter.. det har vært slik nesten en uke så jeg må bli sluppet inn av bemanningen. Nå har jeg snakket med kundeservice i dag og de har ordna det. Men det jeg lurer på er hvordan det bare kan skje at noen andre har logget inn på mitt medlemskap med en annen enhet sånn at jeg ikke får låst meg inn med min. Er det noen som kødder med meg? Jeg har ikke kjøpt ny mobil heller men det står at min enhet ikke er primær for å låse seg inn. Den mener at jeg liksom har endret enhet for inngang. Jeg sendte melding til resepsjonen på det senteret jeg bruker mest i går og fikk plitfe svar i dag mens jeg satt i gangen og tok på sko etter trening om at nå var det i orden (ble sluppet inn av noen andre i dag). Men det var ingen som satt i resepsjonen når jeg fikk denne meldingen.. så de som jobber i resepsjonen kan liksom sitte hjemme å styre med det på fritiden sin når resepsjonen er stengt? Det virker litt rart at de har tilgang til sånt når de ikke er på jobb pcen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden ta det opp med treningssenteret. Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden aklla skrev (1 minutt siden): ta det opp med treningssenteret. Jeg har gjort det. Men poenget mitt her er at noen må ha logget inn på mitt medlemskap med en annen enhet siden jeg får opp denne nedkke men jeg finner ikke noen info i appen min om den enheten mitt medlemskap har vært pålogget fra.. det burde jeg jo egentlig fått innsyn i . Jeg har aldri opplevd det før og har vært medlem i 13 måneder Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden aklla skrev (4 minutter siden): ta det opp med treningssenteret. Siden jeg får opp melding om at jeg har en annen enhet til å låse meg inn med Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Er det ikke bare en glitch/bug i systemet? Og hvordan/hvorfor tror du at noen har logget seg inn med din bruker? Endret 2 timer siden av Duriello Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (4 minutter siden): Er det ikke bare en glitch/bug i systemet? Og hvordan/hvorfor tror du at noen har logget seg inn med din bruker? Det kan være. Jo fordi det er det som står på skjermen. Jeg har ikke vært endret enhet for å si det sånn Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Monster skrev (2 timer siden): Det virker litt rart at de har tilgang til sånt når de ikke er på jobb pcen. Hvordan vet du det? Jeg hadde samme problem med appen på mitt treningssenter. Først skrudde jeg bt av og på uten suksess. Så av- og reinstallerte jeg appen og da fungerte det brillefint? Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Orion666 skrev (3 minutter siden): Hvordan vet du det? Jeg hadde samme problem med appen på mitt treningssenter. Først skrudde jeg bt av og på uten suksess. Så av- og reinstallerte jeg appen og da fungerte det brillefint? Jeg vet jo ikke men bare begynte å lure Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31 minutter siden Del Skrevet 31 minutter siden Det er han resepsjonisten du liker som kødder med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå